خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

امکانات تلفن های IP

امکانات تلفن های IP

وقتی صحبت از ارتباطات تجاری می شود، بیشتر مشاغل امروزی به سمت تلفن مبتنی بر IP سوق پیدا کرده اند، اما فقط تعداد کمی از آنها از ویژگی های آن کاملاً استفاده می کنند. اغلب صاحبان مشاغل از برخی از ارزشمندترین ویژگیهای تلفن IP غافل می مانند که می تواند پیشرفت چشمگیری در بهره وری عملیاتی ایجاد کند. فراتر از گزینه های اساسی مانند حضور، پیام رسانی فوری، تلفن، دفترچه تلفن شرکتی، شماره گیری داخلی، پیام صوتی، کنفرانس، ویژگی های دیگری نیز وجود دارد که در صورت استفاده صحیح می توانند نتایج بی سابقه ای را به همراه داشته باشند. در اینجا لیستی کوچک از ویژگی ها آورده شده است که هنگام تصمیم گیری برای انتخاب سیستم تلفن IP یا پیاده سازی آن در کل شرکت شما، مفید خواهد بود.

1) با Handoff تماس بگیرید

ویژگی Call Handoff تغییر ظاهری تماس از یک دستگاه به دستگاه دیگر است (به عنوان مثال تماس ها از دسکتاپ (تلفن نرم) به تلفن همراه یا میز تحریر به تلفن همراه یا تلفن همراه به کنفرانس منتقل می شوند). تمام این سوئیچینگ در قسمت باطن اتفاق می افتد.

2) مسیریابی حداقل تماس (LCR)

این یک ویژگی کاهش هزینه است که به طور خودکار بهترین راه برای مسیر یابی تماس ها را تعیین می کند (زیرا ارائه دهندگان شبکه مدل های مختلف قیمت گذاری برای تماس با شبکه های رادیویی تلفن همراه، برای ارتباطات از راه دور و بین المللی دارند). این اطمینان را می دهد که مسیریابی از پیش تعریف شده با کمترین هزینه برای هر اتصال تماس خارجی مشخص شده و مکالمه بر این اساس مسیریابی شود.

امکانات تلفن های IP

3) Hunt Group و Ring Group

گروه Hunt و Ring Group معمولاً کاربرد خود را در پشتیبانی مرکز تماس (salesا فروش و خدمات مشتری) پیدا می کنند که در آن هر تماس برای شرکت در آن مهم است. این یک گروه از برنامه های افزودنی محلی است که برای تماس های ورودی به صورت هماهنگ زنگ می خورند.

در هانت گروه، تماس ورودی به طور خودکار به اولین پسوند موجود در گروه هدایت می شود. اگر پاسخی از آن برنامه افزودنی دریافت نشود، تماس به مسیر داخلی بعدی رایگان منتقل می شود، این روند تا پاسخ به تماس ادامه دارد.

در Ring Group، تلفن های همه افراد گروه به طور همزمان زنگ می خورد. اولین کسی که تلفن را برمی دارد تماس را اداره می کند.

امکانات تلفن های IP

جهت طراحی، برآورد هزینه و خرید تجهیزات، نصب، کانفیگ و راه اندازی سیستم VOIP کافیست با مشاوران ما در چکاد پردازش درتماس باشید.

4) مرا پیدا کن، مرا دنبال کن

این ویژگی برای حرفه ای های تجاری است که بیشتر اوقات خود را خارج از دفتر می بینند، اما باید ارتباط برقرار کنند. این کار به طور خودکار کاربر را از طریق لیست اعداد مشخص شده یکی یکی فراخوانی می کند تا زمانی که تماس گرفته شود و قبل از اینکه تماس به پست صوتی رانده شود.

بنابراین، به عنوان مثال، سیستم می تواند به گونه ای برنامه ریزی شود که زنگ تلفن دفتر باید دو بار زنگ بخورد، اما در زنگ سوم و چهارم، تلفن همراه شما شروع به زنگ زدن می کند و سپس در پنجم، تلفن خانه شما.

5) همگرایی موبایل ثابت

برای نمایه هایی مانند فروش، سرویس دهی به مشتری، پشتیبانی که تجارت کاملاً به پاسخ سریع بستگی دارد، همیشه دستیابی به آن برای تجارت بسیار مهم است. با همگرایی ثابت موبایل، تلفن همراه مانند سایر ثبت نام های پایانه با IP-PBX عمل می کند. بنابراین کارمند به کلیه عملکردهای تلفن شرکت از جمله کنفرانس، انتقال تماس و غیره دسترسی دارد. در ادامه پیشنهاد می شود مقاله مزایا و معایب شبکه های تلفنی VOIP را مطالعه کنید.

اشتراک گذاری:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email
خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید