چگونه از یوتیوب درآمدزایی کنیم؟ (بخش دوم)

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

چگونه از یوتیوب درآمدزایی کنیم؟ (بخش دوم)

چگونه از یوتیوب درآمدزایی کنیم؟ (بخش دوم)

قبل از مطالعه این بخش از مقاله چگونه از یوتیوب درآمدزایی کنیم؟ پیشنهاد می شود ابتدا بخش اول این مقاله را مطالعه کنید.

2. فروش محصولات یا کالاها

محصولات زیادی برای فروش وجود دارد که می تواند به شما کمک کند از طریق کانال یوتیوب خود درآمد کسب کنید. فروش کالاهایی نظر: پیراهن ، لیوان قهوه ، کیف دستی به نام شما ؛ مزیتی فراتر از درآمد دارد.

با قرار دادن نام تجاری و شخصیت آنلاین خود در دنیای آفلاین ، باعث افزایش در معرض دید شما می شوند و روابط بین شما و طرفدارانتان را عمیق تر می کنند زیرا آنها به معنای واقعی کلمه “آنچه را که شما انجام می دهید” خریداری می کنند.

چگونه از یوتیوب درآمدزایی کنیم؟

 

می توانید با استفاده از سایت های مستقل مانند Fiverr ، طرح های مقرون به صرفه متناسب با محصولات خاص مانند تی شرت را سفارش دهید. و وقتی صحبت از رسیدگی به سفارشات می شود ، می توانید فروشگاه خود را با خدماتی مانند Oberlo یا یکی از بسیاری از ارائه دهندگان چاپ بر روی تقاضا که از حمل و نقل ، تحقق و پشتیبانی مشتری مراقبت می کنند ، ادغام کنید ، به شما این امکان را می دهد که از تمام مزایای کسب و کار dropshipping که از شما تلاش کمتری می خواهد بپیوندید.

همچنین می توانید یک سایت فروشگاهی آنلاین راه اندازی کنید یا از شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام استفاده کنید.

3. پروژه خلاق بعدی خود را راه اندازی کنید

وقتی پول چیزی است که بین یک ایده و اجرای آن قرار دارد ، سرمایه گذاری جمعی روش خوبی برای تحقق آن است. چه برای خرید تجهیزات بهتر ، استخدام بازیگران و یا سایر هزینه های تولید به کمک نیاز داشته باشید ، اگر ایده شما به اندازه کافی قانع کننده است می توانید مخاطبان خود و جامعه سرمایه گذاری جمعی را دعوت کنید.

بسیاری از پروژه های موفق خلاق با سرمایه گذاری گسترده “تریلری” را ارائه می دهند که مردم را هیجان زده می کند ، بنابراین در نظر بگیرید که یک فیلم ویدیوی توضیح دهنده پروژه خود را تهیه کنید یا طعم و مزه ای را از آنچه که در آن قرار دارد ارائه دهید.

چگونه از یوتیوب درآمدزایی کنیم؟ (بخش دوم)

 

4. اجازه دهید مخاطبان شما از طریق “بودجه طرفداران” از کار شما حمایت کنند

مشابه سرمایه گذاری گسترده پروژه ، شما همچنین می توانید جریان های “بودجه طرفداران” را برای تأمین کمک های مالی مخاطبان خود تنظیم کنید.

به عنوان یک خالق ، بدون اینکه مخاطب خود را مجبور به پرداخت هزینه برای پذیرش کنید ، صدای خود را به اینترنت می دهید. بنابراین ، اگر محتوای خوبی ارائه می دهید ، مخاطبان شما ممکن است تمایل داشته باشند که به طور مداوم از شما حمایت کنند.

 

برخی از گزینه های محبوب بودجه طرفداران شامل موارد زیر است:

  • Super Chat YouTube : Super Chat ویژگی است که هنگام پخش مستقیم در YouTube مورد استفاده قرار می گیرد. به شما امکان می دهد یک پنجره بزرگ برای بینندگان خود ایجاد کنید تا هر زمان و هرچقدر که بخواهند مشارکت داشته باشند و کمک مالی کنند. باید حساب YouTube خود را برای تبلیغات همانطور که در بالا ذکر شد تنظیم کنید .
  • Patreon : بستر عضویت که پرداخت هزینه را برای سازندگان آسان می کند. علاقه مندان می توانند ماهیانه کمتر از یک دلار در سازندگان مورد علاقه خود مشترک شوند و جوایز اختصاصی دریافت کنند.
  • Tipeee : به شما امکان می دهد ترکیبی از کمک های مالی یکبار مصرف و دوره ای را دریافت کنید.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید