چگونه از یوتیوب درآمدزایی کنیم؟ (بخش اول)

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

چگونه از یوتیوب درآمدزایی کنیم؟ (بخش اول)

چگونه از یوتیوب درآمدزایی کنیم؟

ستارگان یوتیوب افراد مشهور امروزی هستند که خود ساخته اند؛ افرادی که با ایجاد محتوایی با هدف آموزش ، سرگرمی ، مرور و عالی بودن در اینترنت و یوتیوب ، مخاطب خود را به دست آورده اند. اکثر این افراد مشهور با صفحه نمایش کوچک همان کاری را انجام می دهند که به آن علاقه دارند و از طریق همان کار هم به درآمد های خوبی دست یافته اند. ممکن است درآمدزایی دلیل شما برای راه اندازی یک کانال YouTube نباشد ، اما وقتی می دانید می توانید از طریق علاقه تان کسب درآمد کنید، چرا این کار را انجام ندهید؟ در این مقاله قصد داریم تا چگونه از یوتیوب درآمد کسب کنیم را آموزش دهیم.

چه کسی بیشتر از YouTube درآمد کسب می کند؟

به گفته فوربس ، این 10 کانال از ژوئن 2017 تا ژوئن 2018 بیشترین درآمد را در YouTube داشته اند:

  1. رایان جهانی ، 22 میلیون دلار (22.4 میلیون مشترک)
  2. جیک پل ، 21.5 میلیون دلار (19.7 میلیون مشترک)
  3. شخص عالی ، 20 میلیون دلار (47.1 میلیون مشترک)
  4. DanTDM ، 18.5 میلیون دلار (22.3 میلیون مشترک)
  5. جفری استار ، 18 میلیون دلار (16.5 میلیون مشترک)
  6. Markiplier ، 17.5 میلیون دلار (24.5 میلیون مشترک)
  7. VanossGaming ، 17 میلیون دلار (24.9 میلیون مشترک)
  8. Jacksepticeye ، 16 میلیون دلار (23 میلیون مشترک)
  9. PewDiePie ، 15.5 میلیون دلار (102 میلیون مشترک)
  10. لوگان پل ، 14.5 میلیون دلار (19.9 میلیون مشترک)

این لیست ممکن است سوالات زیادی در مورد چگونگی به دست آوردن ثروت خود از این ستاره های YouTube برای شما ایجاد کند. بیایید برخی از این سوالات را بررسی کنیم.

آیا بابت بارگذاری فیلم ها در YouTube پول دریافت می کنید؟

یوتیوب به دلیل ویدیوهایی که بارگذاری می کنند به تولیدکنندگان محتوا مبلغی پرداخت نمی کند. به طور پیش فرض از ویدیوها هم درآمد کسب نمی شود. برای اینکه بتوانید از YouTube درآمد کسب کنید ، باید درآمد را در تنظیمات حساب YouTube خود فعال کنید. از آنجا ، شما می توانید به YouTube Partners Program بپیوندید یا فیلم های خود را در YouTube Premium ذکر کنید.

چگونه از YouTube درآمد کسب می کنید؟

اول اینکه ، کانال های یوتیوب حتی اگر میلیون ها مشترک نداشته باشند ، می توانید از آنها کسب درآمد کنید. پتانسیل درآمد شما فقط به تعداد مشترکین و بازدیدهای شما تعیین نمی شود ، بلکه همچنین به میزان تعاملی که ایجاد می کنید ، جایگاهی که در آن تأمین می کنید و کانال های درآمدی که در آن جستجو می کنید تعیین نمی شود. این بدان معنا نیست که تعداد مشترکان مهم نیست.

دوم ، این لیست از 10 درآمد برتر ممکن است به شما این تصور را بدهد که میلیون ها دلار درآمد مستقیم از YouTube دریافت می شود. در واقع ، هر یک از این کانال ها کالاهای خاص خود را دارند. این کانال ها قبل از اینکه کالاهای خود را راه اندازی کنند ، ابتدا مخاطبان خود را پیدا و ایجاد کردند. اگر کسب درآمد از YouTube در برنامه بازاریابی شما قرار دارد ، اولین قدم برای همه یکسان است: درک صحیحی از مخاطبان خود داشته باشید.

چگونه از یوتیوب درآمدزایی کنیم؟

چه کسی قرار است کانال YouTube شما را تماشا کند؟

ایجاد مخاطب خود شما را در موقعیت خوبی برای کسب درآمد از طریق محتوا به روش های مختلف قرار می دهد. اما تنها درصورتی که آرایش مخاطبان خود را درک کرده باشید قادر خواهید بود از فرصت هایی که در اختیار دارید کاملاً استفاده کنید.

برای بسیاری از YouTubers که به دنبال کسب درآمد هستند ، هر چقدر کانال شما طاقت فرسا باشد ، موقعیت بهتری برای کار با مارک هایی خواهید داشت که می خواهند مخاطبان خاص را هدف قرار دهند (بعداً اطلاعات بیشتری در مورد آن خواهید داد).

چگونه از یوتیوب درآمدزایی کنیم؟

 

اطلاعاتی که باید از کانال یووتیوب بدست آورید:

  • جنسیت مخاطبان شما ، برای مشاهده اینکه آیا به سمت یک گروه خاص بروید یا خیر.
  • محدوده سنی بیشتر مخاطبان شما در آن قرار می گیرد.
  • موقعیت جغرافیایی ، کشورها یا شهرها که فیلم های شما در آن تماشا می شود.
  • مشارکت کلی مخاطب شما یا “وقت تماشا”.

با در دست داشتن این اطلاعات جمعیتی ، درک بهتری از مخاطبان خود خواهید داشت و می توانید با برندهای بهتری کار کنید. همه بینش جمعیتی را می توان از تجزیه و تحلیل YouTube شما خارج کرد ، اما برای مقایسه کانال خود با دیگران ابزاری مانند Social Blade را امتحان کنید .

چگونه می توان از طریق YouTube درآمد کسب کرد

مانند یادگیری نحوه کسب درآمد در اینستاگرام یا از طریق وبلاگ نویسی ، مخاطبان شما ممکن است پتانسیل درآمد کانال YouTube شما را باز کنند. اما هنگامی که چندین جریان درآمد ایجاد می کنید ، از طریق مشاغل جانبی یا مشاغل ، کسب درآمد راحت تر است. در ادامه به چندین روش کسب درآمد از یوتیوب می پردازیم.

1. به YouTube Partner Program بپیوندید و از طریق تبلیغات درآمد کسب کنید

اولین جریان درآمدی که احتمالاً به سمتش خواهید رفت ، تبلیغات است. چه بخواهید بدون ایجاد فیلم در YouTube درآمد کسب کنید و چه به عنوان سازنده محتوا ، پیوستن به YouTube Partners Program و تنظیم درآمدزایی یک مرحله حیاتی است. هنگامی که در طول سال گذشته به 1000 مشترک و 4000 ساعت تماشا رسیدید ، می توانید برای کسب درآمد اقدام کنید.

چگونه از یوتیوب درآمدزایی کنیم؟

چگونه می توان از YouTube درآمد کسب کرد

  1. وارد حساب YouTube شوید که می خواهید از آن درآمد کسب کنید.
  2. روی نماد حساب خود در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.
  3. YouTube Studio را کلیک کنید.
  4. در منوی سمت چپ ، سایر ویژگی ها> کسب درآمد را انتخاب کنید.
  5. شرایط YouTube Partner Program را بخوانید و با آنها موافقت کنید.
  6. یک حساب AdSense جدید ایجاد کنید یا یک حساب موجود را به کانال خود متصل کنید. (برای پرداخت پول به یک حساب AdSense نیاز دارید.)
  7. تنظیمات برگزیده کسب درآمد خود را تنظیم کنید.

پس از اتمام کار ، به داشبورد برگردید و روی برگه Analytics در سمت چپ کلیک کنید. از آنجا ، شما باید درآمد را از میان برگه های بالا انتخاب کنید ، سپس به پایین بروید و نمودار درآمد تخمینی ماهانه را بگیرید تا از درآمد پیش بینی شده خود ایده بگیرید.

برای کسب درآمد به چند بازدید نیاز دارید؟

تعداد بازدیدهای شما با درآمد کسب شده ارتباط ندارد. اگر ویدیوی شما هزاران بازدید داشته باشد اما کسی تبلیغ را تماشا یا کلیک نکند ، هیچ درآمدی کسب نمی کنید. این به دلیل معیارهای YouTube برای صدور صورت حساب برای تبلیغ دهندگان است: یک بیننده باید یک تبلیغ را کلیک کند یا تبلیغ را به طور کامل (10 ، 15 یا 30 ثانیه) تماشا کند تا شما پول دریافت کنید. با این حال ، با انتشار YouTube Premium ، دیگر نیازی به اعتماد به تبلیغات برای ایجاد تبلیغات جذاب یا فریبنده برای کسب درآمد ندارید.

YouTube Premium را ببینید

YouTube Premium یک برنامه عضویت پولی است که به طرفداران اجازه می دهد بدون تبلیغات ، محتواسازان مورد علاقه خود را مشاهده و حمایت کنند. برای سازندگان ، تغییرات زیادی ایجاد نمی شود ، زیرا آنها برای محتوای مصرف شده توسط غیر عضو در YouTube همراه با محتوای YouTube Premium پول دریافت می کنند.

مبلغ پرداختی به ایجادکنندگان YouTube Premium بر اساس میزان تماشای اعضا به محتوای آنها است. درآمد کسب شده از YouTube Premium را علاوه بر درآمد حاصل از تبلیغات ، به عنوان جریان درآمد ثانویه در نظر بگیرید. اگر چه راه اندازی آن آسان است ، اما کسب درآمد از طریق تبلیغات به عنوان شریک YouTube بسیار دور از سودآورترین جریان درآمدی است که می توانید برای خود ایجاد کنید.

چگونه از یوتیوب درآمدزایی کنیم؟

چرا باید برای کسب درآمد به فراتر از تبلیغات نگاه کنید

YouTube اخیراً با توجه به تصمیم خود برای شفافیت بیشتر در مورد تبلیغات در این سیستم عامل و محتوای مناسب “تبلیغات پذیر” ، با واکنش های زیادی روبرو شد . اساساً ، بسیاری از سازندگان از این ترس داشتند که به دلیل ماهیت محتوای خود ، درآمد تبلیغاتی را که به پشتیبانی کانال آنها کمک می کند از دست بدهند.

طبق معیارهای YouTube ، محتوای شما اگر شامل موارد زیر باشد:

  • محتوای پیشنهادی جنسی ، از جمله برهنگی جزئی و شوخ طبعی جنسی
  • خشونت ، از جمله نمایش آسیب های جدی و حوادث مربوط به افراط گرایی خشن
  • زبان نامناسب ، از جمله آزار و اذیت ، فحاشی و زبان رکیک
  • تبلیغ مواد مخدر و مواد تنظیم شده ، از جمله فروش ، استفاده و سو استفاده از این موارد
  • موضوعات جنجالی یا حساس ، از جمله موضوعات مربوط به جنگ ، درگیری های سیاسی ، بلایای طبیعی و فجایع ، حتی اگر تصاویر گرافیکی نشان داده نشوند

دچار مشکل خواهید شد و ویئوی شما به احتمال زیاد حذف می شود. اما واقعیت این است که YouTube از طریق برنامه خودکار و بدون اخطار و بدون اطلاع سازنده محتوا ، از محتوای مورد علاقه خود برای تبلیغ کنندگان از سال 2012 استفاده كرده است. اکنون وضعیت در واقع بهتر شده است ، زیرا وقتی محتوای آنها پرچم گذاری می شود ، به سازندگان اطلاع داده می شود و هر زمان که احساس کنند یک ویدئو به اشتباه از شبکه تبلیغاتی YouTube خارج شده است ، می توانند با یکدیگر رقابت کنند.

در ادامه پیشنهاد می شود بخش دوم این مقاله را از دست ندهید. همچنین مقاله 10 روش برای رشد کانال یوتیوب را نیز مطالعه کنید.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید