چگونه از خراب شدن سرورها جلوگیری کنیم؟

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

چگونه از خراب شدن سرورها جلوگیری کنیم؟

چگونه از خراب شدن سرورها جلوگیری کنیم؟

بسیاری از کسب و کارهای کوچک یک تا سه سرور در یک رک دارند. به ندرت به این رک نگاه می‌شود، مگر اینکه چیزی خراب شود یا کسی نیاز به سیم برق اضافی داشته باشد.

سرورهای مستقر در رک‌ها برای ماه‌ها و گاهی سال‌ها به کار خود ادامه می‌دهند تا زمانی که از کار بیفتند. هنگامی که آن‌ها خراب می‌شوند، یک وحشت در سراسر دفتر وجود بوجود می‌آید. پرسنل آی تی (صاحبان، حسابدار، مدیران عملیات، یا فروشنده) برای بازیابی سرور و اطلاعات موجود در آن تلاش می‌کنند.

اگر تلاش‌ها برای بازیابی با شکست مواجه شد، فروشنده یا مشتری از دست می‌رود و در حالی که منتظر ورود و رفع مشکل است، همه با عصبانیت روی کارهایی که نادیده گرفته شده‌اند تمرکز می‌کنند. در این مدت هیچ تمرکزی بر روی اهداف تجاری شرکت یا دفتر وجود ندارد و ممکن باعث افزایش هزینه شرکت یا دفتر شود.

در ادامه به بررسی چگونگی جلوگیری از خراب شدن سرورها می‌پردازیم:

افزودن سخت افزار نظیر منابع تغذیه متعدد، رم اضافی و RAID به اطمینان از در دسترس بودن سرور کمک می‌کند.

با ایجاد یک رویکرد تعریف شده برای مدیریت و نظارت بر محیط سرور. با ایجاد رویه های عملیاتی استاندارد برای مدیریت سرورهای شما شروع می شود. این مراحل عملیاتی شامل دستورالعمل‌های نصب، پشتیبان‌گیری و طرح بازیابی و نرم‌افزار نصب شده است.

چگونه از خراب شدن سرورها جلوگیری کنیم؟

به‌روزرسانی‌های منظم پچ این کار عملکرد سرور را بهبود می‌بخشد و آسیب پذیری های امنیتی را محدود می‌کند. لطفاً توجه داشته باشید که بررسی اسناد قبل از نصب برای جلوگیری از تأثیرگذاری آن بر عملکرد سرور مهم است.

نگهداری پیشگیرانه سخت افزاری و نرم افزاری (PM) روی سرور. تعمیر و نگهداری منظم مانند حذف گرد و غبار و جلوگیری از انسداد جریان هوا از طریق فرم سرور، کمک زیادی به بهبود طول عمر سرورها می‌کند. با خالی کردن سطل بازیافت توسط سیستم عامل، حذف فایل‌ها در پوشه‌های موقت و جدا کردن هارد دیسک، عملکرد سرور را بهبود می‌بخشد.

یک رک سرور یا مرکز داده که به خوبی نگهداری می شود که شامل برق تمیز (UPC، ژنراتور، واحدهای تهویه برق) و جریان هوای خنک کنترل شده است که از خراب شدن سرور جلوگیری می‌کند.

اجرای موثر یک محیط IT گران است و در بسیاری از موارد هزینه‌ها و خطرات کامل به طور کامل درک نشده است. ما عملیات روتین مورد نیاز برای مدیریت یک محیط فناوری اطلاعات سازمان، از جمله سرورها را حذف می‌کنیم. ما کارهای سنگین را انجام می‌دهیم و خطرات را حذف می‌کنیم و یک محیط محاسباتی خوب مدیریت شده را با هزینه مقرون به صرفه به شما ارائه می‌دهیم.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید