چه عواملی باعث ایجاد ولتاژ پایین در سیم کشی خانه می شود؟

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

چه عواملی باعث ایجاد ولتاژ پایین در سیم کشی خانه می شود؟

برق فشار ضعیف در ساختمان چیست؟

اضافه بار

یکی از مهمترین دلایل ولتاژ پایین ، اضافه بار سیستم است. اوقات مختلف روز ، مانند اوایل بعد از ظهر ، معمولاً زمان تقاضای زیاد است. همانطور که شناخته شده است ، روزهای گرم و هفته های تابستان می تواند باعث افزایش تقاضای برق برای کولر گازی شود. هنگامی که شرکت برق میزان زیادی از تقاضا را تشخیص دهد ، 5 درصد کاهش استاندارد برق در هر خانه در یک منطقه را انجام خواهد داد. این می تواند دلیلی برای ولتاژ کم یا ضعیف باشد.

مسافت

مفهوم فاصله کمتر شناخته شده است. Utility Systems Technologies در نیویورک مقاله ای در سپتامبر 2009 منتشر کرد که هم به علل و هم راه حل های مسائل مربوط به ولتاژ پایین پرداخته است. یکی از ادعاهای مطرح شده این است که خانه هایی که فاصله زیادی از نیروگاه اصلی یا ژنراتور دارند ولتاژ کمتری نسبت به خانه هایی که نزدیکتر هستند دریافت می کنند. این خصوصاً در مناطق روستایی پراکنده صدق می کند. مسئله در اینجا “تراکم بار کم” است. این بدان معنی است که برق باید دورتر حرکت کند. در مناطق شهری که مردم نزدیک به هم زندگی می کنند ، افزایش تراکم “ضخامت” سیگنال الکتریکی منجر به ولتاژ بالاتر یا حداقل منظم تر ، در هر خانه می شود.

برق فشار ضعیف در ساختمان چیست؟

شرکت مهندسی چکاد پردازش با سابقه ای طولانی و رزومه ای قدرتمند در زمینه مشاوره، طراحی و پیاده سازی تاسیسات الکتریکی و برق ساختمان آماده ارائه جدیدترین راهکارهای روز دنیا در این زمینه به کلیه ساختمان ها و ارگان های مسکونی، تجاری و اداری میباشد.

عدم تعادل

سیستم های الکتریکی مدرن برای خانه ها دارای سه سیم است که از ترانسفورماتور وارد خانه می شود. هدف این است که تقاضای بار را به همان اندازه و با سیم سوم به عنوان تنظیم کننده “خنثی” گسترش دهیم. تحت برخی شرایط ممکن است بار ناهموار باشد. دلایل این عدم تعادل بسیار است و مواردی را به سادگی سیم کشی ضعیف تر برای سیم دیگر از سیم دیگر در بر می گیرد. وقتی بار نامتعادل باشد و برق بیشتری از طریق یک سیم به سیم دیگر منتقل شود ، سیم “بیش از حد” ولتاژ کمتری را از آنچه که تقاضا نشان می دهد تأمین می کند و باعث سیگنال و ولتاژ ضعیف می شود.

سیم ها

وضعیت سیم کشی در یک منطقه دلیل عمده مشکلات ولتاژ است. سن و خوردگی یکی از دلایل شایع ولتاژ پایین است ، مانند اتصالات کثیف و عایق ضعیف یا آسیب دیده اتصال می تواند نیز یک دلیل باشد. در بعضی موارد ، سیم های مورد استفاده برای انتقال برق از اندازه لازم کمتر هستند. اگر شهری با 200000 نفر جمعیت به درستی سیم کشی شود ، افزایش ناگهانی جمعیت سیستم را تحت فشار قرار می دهد. از جمله ، یک مشکل این است که سیم سنجی که برای تأمین 200000 نفر کافی بود برای تأمین تقاضای 400000 نفر بسیار کوچک خواهد بود. مشکلات ولتاژ پایین می تواند نتیجه آن باشد تا زمانی که سیم ها تعویض شوند.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید