پچ پنل شبکه چیست و چه کاربردی دارد؟ (بخش اول)

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

پچ پنل شبکه چیست و چه کاربردی دارد؟ (بخش اول)

پچ پنل شبکه چیست و چه کاربردی دارد؟

این روزها به نظر می رسد تقریباً همه چیز بی سیم است. اما برای استفاده از اینترنت پرسرعتی که اکنون در اکثر خانه ها و مشاغل موجود است ، یک شبکه سیمی اغلب به شما امکان می دهد تا سرعتی بسیار نزدیک به حداکثر سرع قول داده شده از سوی ISP را بدست آورید. در این مقاله قصد داریم در مورد پچ پنل شبکه چیست و چه کاربردی دارد؟ صحبت کنیم؛ پس تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

پچ پنل چیست؟

اگر می خواهید یک شبکه سیمی راه اندازی کنید که شامل چندین پورت دیواری در اتاق های مختلف باشد ، یک پچ پانل در یک مکان مرکزی می تواند یک راه حل ساده ، شسته و رفته و مدیریت آسان را ارائه دهد. حال به این سوال پاسخ دهیم که پچ پنل چیست؟ پچ پنل اساساً آرایه ای از پورتهای یک پانل است. هر درگاه از طریق کابل پچ به درگاه دیگری که در جای دیگر ساختمان شما واقع شده متصل می شود.

پچ پنل ها چگونه کار می کنند؟

پچ پنل ها چندین پورت شبکه را برای اتصال خطوط ورودی و خروجی بهم پیوند می دهند، از جمله شبکه های محلی ، الکترونیک ، سیستم های الکتریکی و ارتباطات. وقتی پچ پنل ها بخشی از یک LAN باشند ، می توانند رایانه ها را به رایانه های دیگر و به خطوط خارج متصل کنند. این خطوط ، به نوبه خود ، به LAN ها امکان اتصال به شبکه های وسیع یا اینترنت را می دهد. برای ترتیب دادن مدارها با استفاده از پچ پنل ، شما به سادگی پچ کوردهای مناسب را وصل و از برق جدا می کنید. مشکلات عیب یابی با پچ پنل ساده می شود زیرا یک مکان واحد را برای همه جک های ورودی فراهم می کند. آنها اغلب در صنایعی که به تجهیزات صوتی گسترده ای نیاز دارند مورد استفاده قرار می گیرند زیرا برای اتصال انواع دستگاه ها به خوبی کار می کنند.

پچ پنل شبکه چیست و چه کاربردی دارد؟ (بخش اول)

جهت مشاوره درطراحی، برآورد و خرید تجهیزات مورد نیاز اتاق سرور،پیاده سازی و راه اندازی دیتاسنتر متخصصان ما آماده ارائه خدمات به کلیه شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی می باشد. 

مدیریت Tangle

مزیت اصلی استفاده از پچ پانل ها ، که به آنها patch bay نیز می گویند ، بهبود سازماندهی و مدیریت آسانتر شبکه سیمی شماست. برای بیشتر طراحی های جدیدتر پچ پنل ، تمرکز اصلی روی مدیریت کابل است. به عنوان مثال ، با استفاده از یک پچ پنل دسترسی جلو ، می توانید به راحتی به همه کابل ها و خاتمه های خود دسترسی پیدا کنید. پانل های دسترسی از جلو به ویژه در فضاهای تنگ کار می کنند. برای مشاغل ، پچ پنل ها اغلب در مناطقی یافت می شوند که تجهیزات مخابراتی را در خود جای داده اند و آنها نقشی اساسی در عملکرد شبکه دارند. با متمرکز کردن کابلها در یک مکان ، پچ پانلها امکان جابجایی ، افزودن یا تغییر ساختارهای پیچیده شبکه را برای مدیران شبکه فراهم می کند. در یک محیط تجاری ، پچ پنل ها راهی هوشمند برای انتقال سریع خطوط ارتباطی از دفتر به دفتر دیگر هستند. جهت خریداری پچ پنل شبکه می توانید به فروشگاه چکاد پردازش مراجعه کنید.

در ادامه پیشنهاد می شود بخش دوم این مقاله را از دست ندهید.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید