پچ پنل شبکه چیست و چه کاربردی دارد؟ (بخش دوم)

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

پچ پنل شبکه چیست و چه کاربردی دارد؟ (بخش دوم)

پچ پنل شبکه چیست و چه کاربردی دارد؟ (بخش دوم)

قبل از مطالعه این بخش از مقاله پچ پنل شبکه چیست و چه کاربردی دارد؟ ، پیشنهاد می شود ابتدا بخش اول این مقاله را مطالعه بفرمایید.

مس یا فیبر؟

پچ پانل ها می توانند بخشی از شبکه هایی باشند که دارای فیبر یا کابل کشی مسی هستند. در حالی که فیبر بسیار سریعتر از مس است ، اما متخصصان شبکه در مورد اینکه آیا مواد تفاوت عملکرد قابل توجهی در پچ پنل ها دارند ، اختلاف نظر دارند. نقش اصلی پانل ها هدایت ترافیک سیگنال به جای حرکت سیگنال با سرعت لازم است. با این وجود تردیدی وجود ندارد که پانل های فیبر هزینه بیشتری دارند. همه پچ پنل ها از همان استانداردها برخوردار هستند که برای سایر اجزای شبکه ، درجه بندی سیگنال و سرعت را ارائه می دهند.

همه چیز در مورد پچ پنل

بیشتر پچ پنل ها دارای 24 یا 48 پورت هستند. با این حال ، پانل ها می توانند شامل 96 پورت باشند و برخی از نسخه های ویژه به 336 یا بیشتر می رسند. تعداد درگاههای یک پنل محدودیت فیزیکی دیگری نسبت به اتاق قرار دادن آنها ندارد. با این حال ، پانل ها شامل ماژول هایی با هشت پورت هستند زیرا انجام تعویض و نگهداری در گروه های کوچکتر آسان تر است. در صورت بروز سوء عملکرد ، گروه های کوچکتر از درگاه ها به معنی سیم کمتر برای اتصال به ماژول جدید هستند.

پچ پنل شبکه چیست و چه کاربردی دارد؟ (بخش دوم)

جهت مشاوره درطراحی، برآورد و خرید تجهیزات مورد نیاز اتاق سرور،پیاده سازی و راه اندازی دیتاسنتر متخصصان ما آماده ارائه خدمات به کلیه شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی می باشد. 

استفاده از Patch Panels

اگر می توانید جک اترنت را سیم کشی کنید ، می توانید یک پچ پنل را سیم کشی کنید. به سادگی باید دنباله را برای درگاه های مختلف خود چندین بار تکرار کنید. یک پچ پنل با هشت پورت برای اکثر شبکه های خانگی کافی است ، اما در صورت نیاز به ظرفیت بیشتر ، گسترش آن آسان است. پانل هایی با هشت تا 24 پورت به راحتی در دسترس هستند و می توانید از چندین پانل برای ایجاد صفحه بزرگتر استفاده کنید. اگر یک شبکه خانگی یا مشاغل را ایجاد کرده اید ، آیا می توانید بدون پچ پنل کار را انجام دهید؟ مطمئناً ، از آنجا که پچ پنل ها بیشتر از یک ضرورت به عنوان راحتی عمل می کنند. اما با ترکیب یک پچ پنل یا چندین مورد می توانید انتظار مدیریت بهتر کابل و رفع راحت تر آن را داشته باشید ، زیرا اجزای شبکه به طور حتم خراب می شود. جهت خریداری پچ پنل شبکه می توانید به فروشگاه چکاد پردازش مراجعه کنید.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید