هرآنچه درباره برند هایک ویژن باید بدانیم

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

هرآنچه درباره برند هایک ویژن باید بدانیم

هرآنچه درباره برند هایک ویژن باید بدانیم

هایک ویژن به عنوان یکی از تامین کنندگان پیشرو تجهیزات نظارت تصویری در جهان، در خط مقدم صنعت فناوری دوربین مدار بسته قرار دارد. رویکرد نوآورانه آنها برای ایجاد محصولات نظارتی به یکی از ویژگی‌های کلیدی بسیاری از اماکن، از جمله خرده فروشی‌ها، مالی، آموزشی، دولتی و مسکونی تبدیل کرده است و با مقرون به صرفه تر شدن این فناوری با کیفیت بالا، شاید وقت آن رسیده است که تجهیزات دوربین مدار بسته کسب و کار خود را به هایک ویژن ارتقا دهید.

دوربین مداربسته هایک ویژن چیست؟

شرکت چینی هایک ویژن در سال 2001 تاسیس شد و از آن زمان به تولید کننده پیشرو راه حل‌های ابتکاری دوربین مدار بسته تبدیل شده است. هایک ویژن طیف گسترده‌ای از دوربین‌های مداربسته و تجهیزات، از جمله دوربین‌های IP، دوربین‌های آنالوگ HD، نرم افزارهای مدیریت و تجزیه و تحلیل، سیستم‌های هشدار و بسیاری دیگر از تجهیزات نظارت کمکی را تولید می‌کند.

دوربین‌های IP آینده دوربین‌های نظارتی هستند که تصاویر دریافتی و ورودی صوتی را به داده‌هایی تبدیل می‌کنند که می‌توانند از طریق یک اتصال اینترنتی امن منتقل شوند. هایک ویژن طیف وسیعی از این دوربین‌های IP هوشمند را به همراه نرم افزار تحلیل داخلی ارائه می‌کند.

چیزی که هایک ویژن را متمایز می‌کند تعهد آنها به تحقیق و توسعه است و 8 درصد از درآمد سالانه خود را دقیقاً برای این هدف صرف می‌کند.

دوربین مداربسته هایک ویژن چه مزایایی دارد؟

1. انتخاب

هایک ویژن در طیف وسیعی از ویژگی‌ها، از جمله کیفیت تصویر، طراحی دوربین و قیمت، امکان انتخاب بسیار زیادی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. این بدان معناست که تجهیزات هایک ویژن را می‌توان به راحتی با بودجه و نیازهای شما تنظیم کرد و سیستم امنیتی مناسب کسب و کار شما را در اختیار شما قرار می‌دهد.

2. لنز

لنزهای دوربین IP هایک ویژن پوشش وسیع تری دارند، بنابراین اگرچه گرانتر از دوربین‌های مداربسته استاندارد هستند، برای پوشش همان منطقه باید کمتر از آن ها خریداری کنید.

3. تجزیه و تحلیل

اکثر سیستم‌های دوربین مداربسته آی پی Hikvision با قابلیت تجزیه و تحلیل داخلی عرضه می‌شوند، به این معنی که شما نیازی به سرمایه‌گذاری اضافی روی نرم‌افزار تجزیه و تحلیل ندارید.

4. وضوح و کیفیت بهتر

اغلب در مورد دوربین‌های IP هایک ویژن، به دلیل مگاپیکسل بیشتر، وضوح تصویر بهتری به دست می‌آید. این همچنین به شما امکان می‌دهد هنگام بزرگ‌نمایی فیلم‌های از پیش ضبط‌شده، وضوح بالاتری داشته باشید.

هرآنچه درباره برند هایک ویژن باید بدانیم

5. استفاده آسان

اگر چندان اهل فناوری نیستید، دوربین‌های هایک ویژن می‌توانند برای شما ایده آل باشند زیرا استفاده و درک آنها آسان است.

6. قابل ارتقا

سیستم‌های هایک ویژن قابل ارتقا هستند که برای آینده کاری شما مفید هستند. اگر در ابتدا فقط می‌توانید تعداد معینی دوربین را بخرید، در صورتی که کسب و کار شما گسترش یابد یا نیاز به امنیت بیشتری داشته باشد، همیشه این گزینه را خواهید داشت که دوربین‌های جدید را اضافه کنید.

7. نصب ساده

به طور کلی، نصب محصولات Hikvision ساده است، به این معنی که سیستم امنیتی جدید شما می‌تواند در کمترین زمان ممکن راه اندازی شود.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید