هاست چیست؟ (بخش سوم)

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

هاست چیست؟ (بخش سوم)

هاست چیست؟ (بخش سوم)

قبل از مطالعه این بخش از مقاله هاست چیست؟ ، پیشنهاد می شود ابتدا بخش اول و دوم این مقاله را مطالعه بفرمایید.

میزبانی وردپرس

میزبانی وردپرس نوع خاصی از میزبانی مشترک است که برای دارندگان سایت وردپرس ایجاد شده است. سرور شما به طور خاص برای وردپرس پیکربندی شده است و سایت شما دارای پلاگین های از پیش نصب شده برای کارهای مهم مانند ذخیره سازی و امنیت است.

به دلیل پیکربندی بسیار بهینه شده ، سایت شما بسیار سریعتر بارگیری می شود و با مشکلات کمتری کار می کند. برنامه های میزبانی وردپرس غالباً شامل ویژگی های اضافی مرتبط با وردپرس مانند تم های وردپرس از قبل طراحی شده ، سازندگان صفحه کشیدن و رها کردن و ابزارهای خاص توسعه دهنده می باشد.

نکات مثبت

  • کم هزینه و مبتدی پسند
  • نصب وردپرس را با یک کلیک انجام دهید
  • عملکرد خوب برای سایت های وردپرسی
  • تیم پشتیبانی مشتری در زمینه وردپرس آموزش دیده است
  • افزونه ها و تم های وردپرس از پیش نصب شده

نکات منفی

  • فقط برای سایت های وردپرسی توصیه می شود ، اگر بخواهید بیش از یک وب سایت را در سرور خود میزبانی کنید ، می تواند مشکل ساز شود.

هاست چیست؟ (بخش سوم)

مشاوران ما در دپارتمان طراحی ، برنامه نویسی و ساخت فروشگاه آنلاین در چکاد پردازش آماده راهنمائی و ارائه بهترین راهکارهای کسب و کار مجازی به شما می باشند.

میزبانی اختصاصی

میزبانی اختصاصی به این معنی است که شما سرور فیزیکی خود را دارید که فقط به وب سایت شما اختصاص داده شده است. بنابراین ، شما در مورد نحوه مدیریت وب سایت خود انعطاف پذیری باورنکردنی دارید. می توانید سرور خود را به دلخواه پیکربندی کنید ، سیستم عامل و نرم افزاری را که می خواهید استفاده کنید انتخاب کنید و کل محیط میزبانی را با توجه به نیاز خود تنظیم کنید.

در واقع ، اجاره یک سرور اختصاصی به همان اندازه داشتن سرور داخلی خود قدرتمند است ، اما همراه با پشتیبانی حرفه ای میزبان وب شماست. معمولاً این کار بیشتر به سمت مشاغل بزرگ آنلاین که با ترافیک زیاد سرو کار دارند ، معطوف می شود.

نکات مثبت
  • کنترل کامل بر پیکربندی سرور
  •  قابلیت اطمینان بالا
  • دسترسی ریشه ای به سرور خود
نکات منفی
  • گران قیمت ، بیشتر به سمت مشاغل بزرگتر گرایش دارد
  • دانش فنی و مدیریت سرور یک امر ضروری است

چه تفاوتی بین میزبانی وب و نام دامنه وجود دارد؟

علاوه بر ثبت نام برای یک سرویس میزبانی وب ، شما همچنین باید یک نام دامنه خریداری کنید . در حالی که میزبانی وب به شما امکان می دهد فضای سرور را برای سایت خود اجاره کنید ، نام دامنه به عنوان آدرس سایت شما عمل می کند.

هنگامی که کاربران شما می خواهند سایت شما را بررسی کنند ، نام دامنه را در نوار آدرس مرورگر خود تایپ می کنند و سرور شما محتوای درخواستی خود را منتقل می کند.

با اکثر میزبانان وب ، شما باید نام دامنه خود را جداگانه خریداری کنید . یا اگر قبلاً دامنه ای دارید ، می توانید آن را به ارائه دهنده میزبانی فعلی خود انتقال دهید. به طور مشابه با برنامه های میزبانی وب ، برای حفظ مالکیت دامنه باید سالانه هزینه نام دامنه خود را پرداخت کنید.

نتیجه گیری

به طور کلی ، میزبانی وب نوعی از خدمات است که شما می خواهید در صورت انتشار وب سایت و ایجاد حضور آنلاین ، به آن نیاز دارید. در واقع ، داشتن یک وب سایت با این امکان را به شما می دهد تا بتوانید به راحتی به میلیون ها کاربر در سراسر جهان دسترسی پیدا کنید.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید