هاست چیست؟ (بخش اول)

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

هاست چیست؟ (بخش اول)

هاست چیست؟ (بخش اول)

میزبانی وب یک سرویس آنلاین است که به شما امکان می دهد وب سایت یا برنامه وب خود را در اینترنت منتشر کنید. هنگامی که برای یک سرویس میزبانی وب ثبت نام می کنید ، در واقع مقداری از فضای سرور فیزیکی را اجاره می کنید که می توانید تمام پرونده ها و داده های لازم برای عملکرد صحیح وب سایت خود را ذخیره کنید.

سرور یک کامپیوتر فیزیکی است که بدون هیچ گونه اختلالی کار می کند تا وب سایت شما همیشه برای هر کسی که می خواهد آن را ببیند در دسترس باشد. میزبان وب شما وظیفه دارد که آن سرور را دائماً فعال نگه دارد ، از آن در برابر حملات مخرب محافظت کرده و محتوای شما را مانند متن ، تصاویر ، فایلها و غیره را از سرور به مرورگرهای بازدید کنندگان منتقل کند.

وقتی تصمیم به راه اندازی یک وب سایت جدید دارید ، باید یک ارائه دهنده میزبانی وب پیدا کنید که فضای سرور شما را تأمین کند. میزبان وب شما تمام پرونده ها ، دارایی ها و پایگاه داده های شما را در سرور ذخیره می کند. هر زمان کسی نام دامنه شما را در نوار آدرس مرورگر خود تایپ کند ، میزبان شما همه پرونده های لازم برای ارائه آن درخواست را انتقال می دهد.

بنابراین ، شما باید یک برنامه میزبانی متناسب با نیازهای خود انتخاب کنید. در واقع ، این کار مشابه اجاره مسکن است، برای اینکه سرور به طور مداوم کار کند ، مجبورید به طور منظم اجاره را پرداخت کنید.

برای کاهش خطرات ، هر طرح هاستینگی دارای 30 روز ضمانت بازگشت پول است تا بتوانید ببینید خدمات ما واقعاً انتظارات شما را برآورده می کند یا خیر. وقتی وب سایت شما در ترافیک رشد می کند و به فضای سرور بیشتری نیاز دارید ، می توانید بدون هیچ تأخیری به یکی از برنامه های پیشرفته سایت ارائه دهنده  هاستینگ بروید.

هاست چیست؟ (بخش اول)

مشاوران ما در دپارتمان طراحی ، برنامه نویسی و ساخت فروشگاه آنلاین در چکاد پردازش آماده راهنمائی و ارائه بهترین راهکارهای کسب و کار مجازی به شما می باشند.

در واقع ، شما برای انجام کارهای منظم مدیریت سایت حتی به دانش برنامه نویسی هم نیازی ندارید. به عنوان مثال ، می توانید HTML و سایر پرونده ها را در سرور بارگذاری کنید ، سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس یا دروپال را نصب کنید ، به پایگاه داده خود دسترسی پیدا کنید و به راحتی برای سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

هاستینگ علاوه بر تأمین فضای سرور برای وب سایت شما ، خدمات دیگری نیز در رابطه با مدیریت وب سایت ارائه می دهد ، مانند:

  • گواهینامه های SSL
  • میزبان ایمیل و سازندگان صفحه
  • ابزارهای توسعه دهنده
  • 24/7 خدمات پشتیبانی مشتری
  • پشتیبان گیری خودکار وب سایت
  • نرم افزار با یک کلیک برای وردپرس یا دروپال و موارد دیگر نصب می شود

در این مقاله ، ما قصد داریم میزبانی وب را با جزئیات بیشتری توضیح دهیم. پس تا آخر این مقاله همراه ما باشید و بخش دوم این مقاله را نیز از دست ندهید.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید