هاست ایمیل چیست؟

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

هاست ایمیل چیست؟

هاست ایمیل چیست؟

ما اغلب در مورد میزبانی وب به عنوان راهی برای آنلاین کردن کسب و کار خود و ورود به دامنه عمومی اینترنت یاد می‌کنیم. البته این یک مرحله ضروری است، اما یک سوال مهم را بی پاسخ می‌گذارد: چگونه ارتباطات تجاری خود را مدیریت کنیم؟

گزینه‌های رایگان زیادی وجود دارد، و برای استفاده خصوصی عالی هستند، اما وقتی صحبت از ایمیل تجاری می‌شود، واقعاً تنها یک راه حل وجود دارد و آن میزبانی ایمیل است. راه اندازی میزبانی ایمیل آسان است. این معمولاً یک سرویس اختیاری است که همراه با وب سایت شما ارائه می شود و می‌توانید هنگام ایجاد سایت خود یا بعد از آن، آن را فعال کنید. از طرف دیگر، می‌توانید از ارائه دهندگان جداگانه برای میزبانی وب و میزبانی ایمیل استفاده کنید.

در این مقاله، نگاهی به نحوه عملکرد میزبانی ایمیل می‌اندازیم و بررسی می کنیم که چه کاری می‌تواند برای کسب و کار شما انجام دهد.

توضیح مختصری در مورد خدمات هاستینگ

ما می‌دانیم که تلاش برای درک تفاوت بین هر یک از خدمات آنلاینی که به عنوان صاحب یک کسب و کار کوچک باید با آنها سر و کار داشته باشید، دشوار است. این بخش به بررسی سه سرویس پرکاربرد می‌پردازد و تعریف مختصری از هر یک ارائه می‌دهد.

میزبانی وب: میزبانی وب یا هاستینگ درواقع مکانی می‌باشد که می‌توانید اطلاعات سایت و خود سایت را در بستر وب راه اندازی کنید باید یاد کرد. این سرویس در واقع وب سایت شما را در خود جای داده و وظیفه حفظ اتصال آن به اینترنت را بر عهده دارد. سرویس میزبانی وب شما ممکن است گزینه‌ای برای فعال کردن میزبانی ایمیل نیز داشته باشد، اما شما باید به ارائه دهنده خود بگویید که می‌خواهید این کار را انجام دهید.

میزبانی دامنه: شاید میزبانی دامنه برای بسیاری از افراد مبتدی گیج کننده باشد. اما اگر بخواهیم به صورت ساده بگوییم، میزبانی دامنه همانند آدرس می‌باشد. در اینترنت نیز هر سایتی یک آدرسی دارد که دامنه یا دامین نامیده می‌شود که این دامین حتما باید به هاست شما متصل باشد تا بتوانید سایت را لود کنید.

هاست ایمیل چیست؟

میزبانی ایمیل: معمولا میزبانی ایمیل در اکثر هاستیگ‌ها وجود دارند اما به صورت کلی، میزبانی ایمیل یک سرویس جداگانه است که به شما امکان می‌دهد یک آدرس ایمیل سفارشی تنظیم کنید و از آن برای ارسال و دریافت ایمیل استفاده کنید. نام دامنه ایمیلی که استفاده می‌کنید با وب سایت شما مطابقت دارد.

به عنوان مثال، اگر سایت شما mywebsite.com است، آدرس ایمیل شما چیزی شبیه yourname@mywebsite.com خواهد بود. داشتن یک آدرس ایمیل منطبق با وب سایت شما باعث می‌شود کسب و کار شما حرفه‌ای تر به نظر برسد. میزبانی ایمیل، ایمیل شما را ایمن و ایمن نگه می‌دارد و آن را از هر جایی که به اینترنت متصل هستید در دسترس قرار می‌دهد.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید