مزایا و معایب دوربین مداربسته (بخش دوم)

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

مزایا و معایب دوربین مداربسته (بخش دوم)

مزایا و معایب دوربین مداربسته (بخش دوم)

قبل از مطالعه این بخش از مقاله مزایا و معایب دوربین مداربسته ، پیشنهاد می شود ابتدا بخش اول این مقاله را مطالعه بفرمایید.

دوربین ها در مقصر دانستن موثر هستند. این بدان معناست که در صورت یک اشتباه جدی یا سرقت ، ممکن است به نظر برسد که کارمندان باید توبیخ شوند یا در جهت درست قرار بگیرند. دوربین مدار بسته برای ثبت سوابق راحت است ، زیرا می تواند به عنوان یک سیستم خودکار عمل کند که به شما امکان می دهد به مشتریان ثابت کنید و خودتان را بررسی کنید که مثلاً محموله های آنها واقعاً مستقر شده است. قبلاً ، ذخیره سازی ضبط ها یا در نوار مغناطیسی یا نوارهای VHS کاملاً مشکل ساز بود. این روزها بسیاری از واحدهای موجود در بازار از فناوری CDR استفاده می کنند که به شما امکان می دهد ساعت های زیادی از نظارت را بر روی یک دیسک ذخیره کنید. این ممکن است برای مقامات انتظامی و کارمندان امنیتی در ساختمان های اداری و مراکز تولید مناسب باشد.

سرانجام ، دوربین مدار بسته می تواند اعتماد به نفس ایجاد کند ، زیرا فضای احساس ایمنی را ایجاد می کند. این امکان را برای شما فراهم می کند تا جرائم علیه مشتری یا حوادث در محل کار را تشخیص دهید.

دوربین

این لیست کامل مزایای دوربین مداربسته نبود. به طور کلی ، این یک چیز بسیار راحت است ، زیرا سیستم ها در همه جا نگهداری می شوند. این بدان معنی است که در صورت ارتکاب جرم ، سرانجام مقصر گرفتار خواهد شد. بارزترین مزیت این است که واحد در معرض قطع هر نوع سیم کشی نیست ، زیرا دوربین های مدار بسته برای انجام وظیفه خود از فناوری بی سیم استفاده می کنند. عدم وجود سیم کشی که ممکن است از کار بیفتد یا قطع شود ، به این معنی است که در سیستم احتمالاً مشکلی پیش نخواهد آمد و حتی یک دزد باهوش با قطع اتصال نمی تواند دوربین را دور بزند. به جز پاره کردن کل واحد از محل خود ، هیچ چیز دیگری باعث کند شدن سرعت واحد نمی شود.

یکی دیگر از مزایای دوربین مداربسته وضوح تصاویر گرفته شده است. امروزه ، بیشتر دوربین های بی سیم تصویری با وضوح بالا تولید می کنند که شناسایی چهره و سایر مشخصات فیزیکی را بسیار آسان می کند. بنابراین ، سیستم های دوربین مدار بسته برای استفاده به عنوان بخشی از امنیت مراکز تحقیقاتی و موسسات مشابه مناسب هستند. کارکنان امنیتی قادر خواهند بود به راحتی تمام فعالیت های موجود در محدوده دوربین ها را رصد کرده و هرگونه رفتار مشکوک را یادداشت کنند ، در عین حال تصویری واضح از رفتارهای عجیب و غریب فرد دریافت کنند.

مزایا و معایب دوربین مداربسته (بخش دوم)

کارشناسان متخصص چکاد پردازش در بخش نظارت تصویری، با طراحی و نصب دوربین های مخصوص با قابلیت های مختلف و برقراری یک شبکه انتقال تصویر و برقراری مرکزی جهت ضبط ، کنترل و نظارت بر دوربین ها آسودگی خیال شما را جهت تسلط بر هر یک از محل های مورد نظرتان بدون نیاز به حضور فیزیکی در آن محل را فراهم می آورند.

سرانجام ، دوربین های مداربسته در بیشتر موارد ارزان تر از تصور مردم هستند. در واقع ، امروز شما می توانید واحدهای بی سیم را ارزان تر از بسیاری از نمونه های سیم دار موجود در بازار خریداری کنید. با توجه به اینکه دوربین های بی سیم به نصب بسیار ساده تری نیاز دارند ، تعجب آور نیست که امروزه افراد بیشتری دوربین های امنیتی بی سیم را انتخاب می کنند.

با این وجود ، در مقایسه با سایر دوربین های مداربسته اشکالات بالقوه ای در سیستم های بی سیم وجود دارد: ممکن است هزینه های بالایی داشته باشند ، در صورت عدم نصب در مکان های نامناسب کار نمی کنند و با حریم خصوصی افراد دستکاری می کنند. کمبود استاندارد نیز یک ضرر است . دوربین های IP مختلف قادر به رمزگذاری ویدئو به صورت متفاوت یا استفاده از رابط برنامه نویسی متفاوت هستند ، این بدان معنی است که یک مدل سیستم خاص ممکن است فقط با راه حل های ضبط سازگار استفاده شود.

افراد غیرحرفه ای نیز ممکن است با یک مانع فنی روبرو شوند ، زیرا نصب برای دوربین بی سیم نیاز به تنظیمات پیچیده شبکه مانند آدرس IP ، DDNS ، تنظیم روتر و انتقال پورت دارد.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید