خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

مزایای پروتکل KNX در ساختمان های هوشمند

مزایای پروتکل KNX در ساختمان های هوشمند

بازار خانه هوشمند و ساختمان ها دائماً در حال تغییر است مزایای پروتکل KNX در ساختمان های هوشمند و فناوری به سرعت در حال پیشرفت است. با این حال، آخرین فن آوری ها، مانند اینترنت اشیا things، در حال حاضر بخشی از نرم افزار فعلی ما هستند. ما منتظر ایده های جدید نیستیم، آنها را ارائه می دهیم. فناوری KNX مرجعی در کنترل خانه و ساختمان است. هر راه حل اتوماسیون که امروز استفاده می کنید، نوآوری ما در هسته اصلی آن خواهد بود. با استفاده از KNX همیشه یک قدم جلوتر از رقبا خواهید بود.

مزایای KNX

  • یک فناوری اثبات آینده
  • انعطاف پذیری و شخصی سازی بی پایان
  • سیستمی ایمن
  • صرفه جویی در وقت و نصب آسان
  • یک راه حل یکپارچه و اثبات آینده
  • یک جامعه بین المللی

انعطاف پذیری و شخصی سازی بی پایان

همه ما می دانیم که مشتریان در نوع محصولی که می خواهند برای خانه هوشمند یا ساختمان خود استفاده کنند، تقاضای زیادی دارند. با KNX اکنون می توانید به درخواست های آنها “بله” بگویید. به هر درخواستی انعطاف پذیری و شخصی سازی بی پایان در تنظیم پروژه اتوماسیون شما دیگر یک رویا نیست. واقعی است این KNX است و شما می توانید طیف گسترده ای از دستگاه ها را با یکدیگر ارتباط برقرار کنید، حتی اگر از تولیدکنندگان مختلف باشد. KNX حتی می تواند با سایر سیستم های اتوماسیون ادغام شود.

به این ترتیب، انتخاب کالاهایی که می خواهید استفاده کنید با خود شما یا مشتریان شما است. KNX همه در یک راه حل شما برای هر چالش اتوماسیون است.

مزایای پروتکل KNX در ساختمان های هوشمند

سیستمی ایمن

امنیت موضوع داغی است و تقاضای ایمنی برای سیستم های کنترل در حال افزایش است. ما در KNX متعهد هستیم که با بالاترین نیازهای امنیتی در بازار مطابقت داشته باشیم. ما ایمنی را بسیار بالا می دانیم زیرا می دانیم که برای شما مهم است زیرا مشتری شما اهمیت می دهد.

با KNX می توانید از روند نصب ایمن مطمئن باشید، بنابراین هم شما و هم مشتری خود نگران این مسئله نخواهید بود. هیچ تلاش و سیستم اضافی از طرف حرفه ای مورد نیاز نیست. KNX Secure در نرم افزار موجود ما ادغام شده است. امنیت هرگز به این آسانی نبود.

جهت مشاوره، طراحی، تأمین تجهیزات و اجراء و پیاده سازی کلیه خدمات اکتیو و پسیو سیستم های GPON متخصصان ما آماده ارائه خدمات به کلیه ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری و … میباشد.

صرفه جویی در وقت و نصب آسان

KNX می خواهد زندگی حرفه ای شما را آسان کند. نرم افزار ما مخفف سادگی است. فقط یک ابزار برای راه اندازی با رابط کاربری آسان وجود دارد. این باعث صرفه جویی در وقت ارزشمندی می شود که می توانید از آن برای چیزهایی استفاده کنید که واقعاً تجارت شما را رونق می بخشند. علاوه بر این، مشتری شما می تواند خانه یا دفتر کار هوشمند خود را کنترل کند. جدیدترین نرم افزار ما، ETS Inside، به مشتری شما این امکان را می دهد که تغییرات کوچکی را خودش در رایانه لوحی یا تلفن هوشمند خود انجام دهد.

مزایای پروتکل KNX در ساختمان های هوشمند

یک راه حل یکپارچه

KNX 28 سال تجربه در اتوماسیون ساخت و ساز دارد. شما می توانید با محصولات مختلف از تولید کنندگان مختلف کار کنید. KNX حتی می تواند با سیستم های دیگر همراه شود و از هرگونه فناوری سخت افزاری یا نرم افزاری مستقل است.

علاوه بر این، فناوری ما می تواند در ساختمانهای جدید و همچنین ساختمانهای موجود استفاده شود. نصب KNX را می توان به راحتی توسعه داد و با نیازهای جدید، با صرف زمان کم و سرمایه گذاری مالی، سازگار کرد. KNX را می توان در دو خانه کوچک خانوادگی و همچنین ساختمانهای بزرگ پیاده سازی کرد.

یک جامعه بین المللی

با KNX شما به تنهایی نمی ایستید. شما عضو یک جامعه بزرگ از مجتمع های سیستم، شرکت های عضو، مراکز آموزشی می شوید … ما به شما در بهبود کار خود کمک خواهیم کرد. شما می توانید نه تنها برای بحث در مورد استفاده از فناوری ما بلکه در مورد فروش و چگونگی بازاریابی برای جذب مشتری بیشتر، با نصب کننده هایی مانند خودتان در ارتباط باشید. همه آنها با مشکلات مشابهی روبرو هستند که شما با تبادل تجربیات برنده می شوید.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید