مزایای هاست ایمیل

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

مزایای هاست ایمیل

مزایای هاست ایمیل

چرا به یک هاست ایمیل نیاز داریم در حالی که بسیاری از هاست‌هایی که خریداری می کنیم خدمات هاست نیز روی ایمیل به ما ارائه می‌دهند؟ چندین پاسخ برای این سوال وجود دارد. اولین و مهمترین مزیت میزبانی ایمیل، قراردادهای نامگذاری دامنه ایمیل است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. می‌توانید آدرس‌های ایمیل متناسب با نام کسب‌وکارتان داشته باشید. به عنوان مثال، اگر یک تجارت آنلاین ارسال گل دارید، ایمیلی مانند bob@bobsflowershop.com بسیار حرفه‌ای تر از bobsflowershop@yahoo.com به نظر می‌رسد.

یکی دیگر از مزایای میزبانی ایمیل امنیت است. میزبانی ایمیل می‌تواند از خدمات ایمیل رایگان ایمن‌تر باشد. ارائه دهندگان بزرگی مانند گوگل و یاهو، در حالی که خدمات نسبتاً ایمن ارائه می‌دهند، اما برای یک کسب و کار به اندازه کافی ایمن نیستند.

استفاده از یک ارائه دهنده میزبانی ایمیل همچنین کنترل بیشتری بر سرویسی که دریافت می‌کنید به شما می‌دهد. برای مثال اگر هر مشکلی داشته باشید می‌توانید سریعا به هاستینگ خود اطلاع دهید تا مشکل را برطرف کند و همچنین از ویژگی‌های زیادی برخوردار باشید.

مزایای میزبانی ایمیل

اکنون که میزبانی ایمیل را تعریف کرده‌ایم و برخی از مزایای آن را مورد بحث قرار داده‌ایم، باید به برخی از گزینه‌هایی که باید هنگام انتخاب یک سرویس به دنبال آنها باشید بپردازیم. اگر ارائه دهنده میزبانی ایمیل شما یکی از گزینه‌های زیر را ارائه می‌دهد، باید از آنها استفاده کنید.

بایگانی آنلاین: دسترسی به آرشیو ایمیل‌های آنلاین به شما یک سابقه تاریخی از تمام ارتباطات تجاری شما می‌دهد. برخی از خدمات 5 تا 10 سال پشتیبان گیری ارائه می‌دهند که می توانید مستقیماً از طریق یک پورتال ورود به سیستم به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

چند صندوق پستی: اگر کسب و کار رو به رشدی دارید، به توانایی ایجاد صندوق های پستی نیاز دارید. مطمئن شوید که میزبان ایمیل شما تمام صندوق‌های پستی را که برای پشتیبانی از عملیات خود نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌دهد.

مزایای هاست ایمیل

جهت مشاوره درطراحی، برآورد و خرید تجهیزات مورد نیاز اتاق سرور،پیاده سازی و راه اندازی دیتاسنتر متخصصان ما آماده ارائه خدمات به کلیه شرکت‌ها و ارگان های دولتی و خصوصی می‌باشد. 

بسته‌های پیشنهادی: اگر ارائه‌دهنده خدماتی را بیابید که میزبانی وب، دامنه و ایمیل را در یک بسته ارائه می‌دهد، گاهی اوقات می‌توانید قیمت بهتری نسبت به خرید هر سرویس جداگانه داشته باشید.

ذخیره سازی صندوق پستی: ببینید محدودیت ذخیره سازی صندوق پستی شما چقدر است. یک صندوق پستی برای یک تجارت معمولی باید بتواند فایل‌های بزرگ و مقادیر زیادی نامه را ذخیره کند، بنابراین مطمئن شوید که ذخیره‌سازی صندوق پستی شما برای نیازهای شما مناسب است.

فضایی برای رشد: شما هرگز نمی‌دانید دقیقاً چه مقدار فضای ذخیره ایمیل یا چه تعداد صندوق پستی برای یک سایت تجارت آنلاین نیاز دارید. داشتن چندین آدرس ایمیل می‌تواند عملیات کسب و کار شما را ساده کند و آن را بهبود بخشد، اما حساب‌های ایمیل به سرعت اضافه می‌شوند. پیوست‌های ایمیل بزرگ، فضای ذخیره‌سازی اختصاص داده شده شما را سریع‌تر از آنچه پیش‌بینی می‌کنید پر می‌کنند. مهم است که یک ارائه دهنده میزبانی ایمیل را انتخاب کنید که بتواند با رشد کسب و کار شما نیازهای شما را برآورده کند.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید