خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

مزایای شبکه های سیسکو

مزایای شبکه های سیسکو

از هر مشاغل در هر صنعت بپرسید: اگر زیرساخت شبکه شما کاهش یابد، تجارت متوقف می شود. این حیات کلیه ارتباطات، انتقال داده ها، ذخیره سازی و حتی خدمات برنامه ای است که تجارت شما روزانه به آن اعتماد می کند. به همین دلیل فیل مورفی از تحقیقات فارستر ادعا می کند که IT 80 درصد بودجه خود را صرف روشن نگه داشتن چراغ ها می کند. این هزینه بالا از طریق شرکتهایی است که پول خود را به گرانترین سخت افزار، جدیدترین جعبه با چراغ چشمک زن زیاد و پرسنلی با قیمت بالا می اندازند که باید به طور ویژه در اجزای مختلف آموزش داده شود که زیرساخت شبکه را ادامه می دهد. حال ما در این مطلب قصد داریم تا مزایای شبکه های سیسکو را معرفی کنیم.

مزایای شبکه های سیسکو

با این وجود با داشتن یک رهبر اثبات شده در راه حل های زیرساخت شبکه مانند سیسکو، می توانید بازده بهتری نسبت به دلارهای خرج شده دریافت کرده و تمرکز کمتری را بر قطع و بیشتر به سمت برنامه ریزی و رشد استراتژیک بگذارید. دلیل: سیسکو مزایای اثبات شده ای را به خود اختصاص داده است که آن را در فضای خود پیشتاز می کند.

آموزش و صدور گواهینامه برای متخصصان فناوری اطلاعات

کسانی که با محصولات سیسکو کار می کنند و گواهینامه هایی دریافت کرده اند یکی از بالاترین سطح آموزشی را که صنعت فناوری اطلاعات ارائه می دهد دیده اند. گواهینامه های سیسکو نه تنها مورد توجه بسیاری از متخصصان IT قرار دارد، بلکه افرادی که تحت آموزش این آزمون ها قرار می گیرند، دانش عملی محصولات را از طریق پیکربندی، نگهداری و عیب یابی نشان داده اند. آموزش هایی که آنها می بینند مانند برخی دیگر از گواهینامه ها نیست که بتوانید کتاب بخوانید و تست بزنید.

شرکت مهندسی چکاد پردازش با استفاده از متخصصین مجرب و نیروهای کارشناس فنی و همچنین با نظارت دقیق بر اساس طراحی اولیه و استانداردهای شبکه های کامپیوتری در زمینه پسیو و اکتیو آماده ارائه خدمات به کلیه شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی می­باشد.

Cisco ONE عامل نرم افزاری را آسان می کند

سخت افزاری که زیرساخت شبکه شما را تأمین می کند، همگی به نرم افزار سیستم عامل نیاز دارد تا بتواند وظیفه خود را انجام دهد. Cisco ONE به شما امکان می دهد نرم افزاری را برای مرکز داده خود، شبکه گسترده (WAN) و دامنه های دسترسی با آزادی استقرار این نرم افزار در هر دو دستگاه فیزیکی و مجازی خریداری کنید. و از آنجا که این مجوزها قابل حمل هستند و به سخت افزار خاصی متصل نیستند، رشد شما را چه برای نیاز به گسترش دسترسی، WAN یا قابلیت های مرکز داده بسیار آسان تر می کنند.

مزایای شبکه های سیسکو

سیسکو امنیت را جدی می گیرد

هر جز component در شبکه شما یک نقطه ورود به سیستم شما را در اختیار مهاجمان قرار می دهد. متأسفانه، اگر مهاجمان بتوانند کنترل های امنیتی محیطی مانند دیوارهای آتش، جلوگیری از نفوذ و تشخیص نفوذ را با موفقیت دور بزنند، تشخیص فعالیت آنها بسیار دشوارتر می شود. سیسکو با تعبیه حسگرها و مجریان هوشمند در سوئیچ ها، روترها و راه حل های بی سیم که زیرساخت های شبکه شما را تشکیل می دهند، به شما کمک می کند ناهنجاری در ترافیک شبکه را تشخیص دهید تا به شما امکان دید بیشتر و فرصت بهتر برای ردیابی مواردی را بدهد که نادرست هستند.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید