مرکز تماس مبتنی بر شبکه چیست؟ (بخش دوم)

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

مرکز تماس مبتنی بر شبکه چیست؟ (بخش دوم)

مرکز تماس مبتنی بر شبکه چیست؟ (بخش دوم)

قبل از مطالعه این بخش از مقاله مرکز تماس مبتنی بر شبکه چیست؟ (بخش دوم)، پیشنهاد می شود ابتدا بخش اول این مقاله را مطالعه بفرمایید.

مرکز تماس برون سپاری شده

یک مرکز تماس برون سپاری شده بسیار شبیه مرکز تماس مبتنی بر پیش فرض است. در واقع ، این مرکز در واقع یک مرکز تماس مبتنی بر پیش فرض است که فقط با حضور نمایندگان ، ACD ، IVR ، CRM و بقیه فقط در محل شخص دیگری انجام می شود. برون سپاری های مرکز تماس به طور کامل از طریق مشتری خود کل مراکز تماس را اداره می کنند و این باعث می شود که مراجعه و تماس تلفنی دیگر و تماس تلفنی مشتری در محل کار خود قطع شود. این مراکز معمولاً با کارگزارانی آموزش دیده اند که نماینده محصول یا خدمات مشتری هستند ، گویی مستقیماً توسط مشتری به کار گرفته شده اند (که معمولاً چنین نیستند).

مرکز تماس مبتنی بر شبکه چیست؟ (بخش دوم)

طبق گفته ، تحلیلگر صنعت ، در سال 2000  میلادی، تقریباً 98٪ از كل تماس های مراكز تلفنی یا در مراكز تلفنی مستقر و یا برون سپاری پاسخ داده شده اند. مرکز تماس مبتنی بر شبکه (NCC) ، که بعضاً به عنوان مرکز تماس میزبان شناخته می شود ، همچنین دارای اتاق پر از نمایندگی ، میز و صندلی و پایانه های رایانه است ، حتی برخی از آنها ممکن است تلفن داشته باشند. هیچ بخش مخابراتی و MIS عظیمی برای ادامه کار وجود ندارد. هیچ ارتشی از مشاوران در تلاش نیستند که همه کارها را با هم انجام دهند. فقط نمایندگانی که بهترین کارها را انجام می دهند: فروش به مشتریان ، کمک به آنها و مراقبت از آنها. تمام تجهیزات در جای دیگری است و توسط ارائه دهنده خدمات متخصص در زمینه راه اندازی تجهیزات مرکز تماس میزبانی می شود.

تا همین اواخر ، تنها افرادی که مراکز تلفنی مبتنی بر شبکه را ارائه می دادند ، شرکت های تلفنی بودند. در بعضی از کشورها ، شرکتهای تلفن محلی بیش از یک دهه است که مراکز تماس مستقر در شبکه را در قالب Centrex ACD ارائه می دهند. برای خریداری مرکز تلفن تحت شبکه می توانید به فروشگاه اینترنتی چکاد پردازش مراجعه کنید.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید