مرکز تماس مبتنی بر شبکه چیست؟ (بخش اول)

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

مرکز تماس مبتنی بر شبکه چیست؟ (بخش اول)

مرکز تماس مبتنی بر شبکه چیست؟ (بخش اول)

مرکز تماس مبتنی بر شبکه چیست؟

برای توضیح اینکه مرکز تماس مبتنی بر شبکه چیست ، بیایید با توضیح آنچه که نیست شروع کنیم: این یک مرکز تماس مبتنی بر پیش فرض نیست و یک مرکز تماس خارج از منبع نیست.

مرکز تماس مبتنی بر پیش فرض، یک مرکز تماس مبتنی بر پیش فرض معمولاً از اتاقی پر از نمایندگان تشکیل شده است. هر نماینده دارای میز ، صندلی ، پایانه رایانه و تلفن است. در پایین سالن یا در اتاق پشتی یا حداقل جایی در محل ، اتاقی پر از تجهیزات وجود دارد. ACD (توزیع کننده خودکار تماس)، در واقع یک سوئیچ تلفنی که در صف قرار می گیرد و تماس های ورودی را توزیع می کند.

همچنین در اتاق یک سیستم تلفن گویا (پاسخ صوتی تعاملی) وجود دارد که به تماس گیرندگان اجازه می دهد تا اطلاعات اصلی را از طریق صفحه کلیدهای DTMF تلفن های خود به جای مکالمه با یک مأمور یا در انتظار منتظر ماندن ، بازیابی کنند. در نزدیکی سیستم CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) وجود دارد كه نمایندگان را قادر می سازد سوابق تماس گیرندگان را تهیه كرده و یا سوابق جدیدی در مورد آنها ایجاد كنند.

جهت طراحی، برآورد هزینه و خرید تجهیزات، نصب، کانفیگ و راه اندازی سیستم VOIP کافیست با مشاوران ما در چکاد پردازش درتماس باشید.

برخی از مراکز جدید همچنین دارای سیستم های پشتیبانی از چت وب پایین سالن ، بخش MIS و مخابرات نیز هستند، جادوگرانی که همه آنها را کنار هم نگه می دارند. تیم های دیده نشده از مشاوران پردرآمد و ادغام کننده سیستم ها که با استفاده از CTI (تلفیق تلفنی رایانه) توانستند همه این سیستم ها را با یکدیگر هماهنگ کنند. فناوری پیچیده ای که برای ادغام دنیای متفاوت رایانه ها با سیستم های تلفنی لازم است.

شرکتهای بزرگتر اغلب دارای چندین سایت مرکز تماس هستند که هرکدام دارای مجموعه تجهیزات مخصوص به خود می باشند و هرکدام با ACD مخصوص خود صف و گروه نمایندگی خود را مدیریت می کنند. این مراکز پیشرفته و چند سایته برای ایجاد توازن در تماس بین مراکز مختلف ، یک لایه پیچیده فناوری را به وجود می آورند. این لایه اضافی معمولاً از یک تابع مسیریابی تشکیل شده است که به موجب آن تماس گیرنده ها به یک مرکز یا مرکز دیگر فرستاده می شوند و هر کدام صف های خاص خود را دارند.

در ادامه پیشنهاد می شود بخش دوم این مقاله را نیز از دست ندهید. همچنین برای خریداری مرکز تلفن تحت شبکه می توانید به فروشگاه اینترنتی چکاد پردازش مراجعه کنید.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید