صرافی ارز دیجیتال چیست؟ (بخش دوم)

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

صرافی ارز دیجیتال چیست؟ (بخش دوم)

صرافی ارز دیجیتال چیست؟ (بخش دوم)

قبل از مطالعه این بخش از مقاله صرافی ارز دیجیتال چیست؟ ، پیشنهاد می شود ابتدا بخش اول این مقاله را مطالعه کنید.

اکثر صرافی ها پرداخت از طریق کارت اعتباری ، انتقال بانکی و برخی حتی با Paypal کار می کنند. به دلیل نیازهای مختلف تأیید صرافی و گلوگاه های شبکه ، انتقال می تواند چند دقیقه یا بعضی اوقات ساعت طول بکشد. همچنین باید در نظر داشته باشید که بیشتر صرافی ها به عنوان هزینه کارگزار معامله ، هزینه های بالای هزینه شبکه استخراج را دریافت می کنند.

در حالی که برخی از صرافی ها یک هزینه مسطح دریافت می کنند ، سایر صرافی ها هزینه معاملات خود را به دو هزینه جداگانه تقسیم می کنند: کارخانه سازنده و کارمزد گیرنده. حق الزحمه سازنده می تواند بالاتر از متصرف باشد زیرا سازنده نقدینگی را به بازار اضافه می کند ، بنابراین بورس به بازرگان “پاداش” می دهد.

هنگامی که این حساب برای تجارت داشته باشید ، کاربران می توانند سکه ها و نشانه های خود را با ارز دیجیتال دیگر مبادله کنند بیشتر مبادلات با تطبیق افرادی که می خواهند خرید کنند با کسانی که می خواهند بفروشند کار می کنند. معامله گران یا می توانند قیمت ویژه ای را که مایل به پرداخت آن هستند تعیین کنند و وقتی کسی با آن قیمت مطابقت داشته باشد ، مبادله تجارت را انجام می دهد. یا آنها می توانند معامله ای به سبک “خرید اکنون” انجام دهند که به آنها امکان می دهد با بهترین قیمت موجود در آن زمان خرید کنند.

به همین ترتیب ، معامله گران می توانند با وارد کردن سفارش بازار یا سفارش محدود ، ارز دیجیتال را بفروشند. هنگامی که سفارش بازار انتخاب می شود ، تاجر به صرافی اجازه می دهد تا نشانه های خود را با بهترین قیمت موجود در بازار آنلاین معامله کند. وقتی یک سفارش محدود تعیین می شود ، معامله گر به سیستم عامل می گوید که نشانه ها را با یک قیمت مشخص مبادله کند.

هنگامی که تاجر تصمیم به برداشت وجه از حساب گرفت ، می تواند این کار را با استفاده از گزینه های ارائه شده توسط صرافی وی انجام دهد. این گزینه ها می توانند شامل انتقال بانکی ، انتقال PayPal ، تحویل وجه نقد باشند.

خطرات استفاده از صرافی های ارز دیجیتال چیست؟

صرافی های ارز دیجیتال برای معامله نیاز به نگهداری دارایی های دیجیتال شما دارند. گذاشتن پول در مبادلات متمرکز خطرناک است زیرا در گذشته هک و تخلف رخ داده است.

صرافی های ارز دیجیتال از اهداف اصلی هستند زیرا خطر را متمرکز می کنند. علاوه بر این ، سرورهای صرافی در معرض خرابی تعمیر و نگهداری قرار دارند که این امر یک عامل حمله دیگر برای مدیریت صرافی های متمرکز ایجاد می کند. بنابراین ، پس از پایان تجارت ، توصیه می شود بلافاصله وجه را به یک کیف پول سخت افزاری یا نرم افزاری انتقال دهید.

اکثر مبادلات ارز دیجیتال فقط به آرامی تنظیم می شوند ، که متأسفانه می تواند منجر به دستکاری های سایه دار یا سو استفاده از قیمت شود. در حالی که بدنبال یک پلتفرم معاملاتی ارز دیجیتال هستند ، کاربران باید موارد زیادی را در ذهن داشته باشند.

صرافی ارز دیجیتال چیست؟ (بخش دوم)

از کجا می توان بیت کوین خریداری کرد

سیستم عامل های مختلف مبادله ارز دیجیتال مختلفی را ارائه می دهند و دارای شرایط ، خط مشی ها ، روش های پرداخت و هزینه های مختلف هستند. تبادلات همچنین از جنبه هایی مانند امنیت ، کاربر پسند بودن ، کارایی و طراحی متفاوت هستند. این عوامل همه می توانند در انتخاب مناسب ترین مبادله نقش مهمی داشته باشند. از تمامی صرافی ها یا افرادی که بیت کوین یا ارز دیجیتال می فروشند می توانید بیت کوین خریداری کنید.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید