ساخت فروشگاه آنلاین در 7 مرحله (بخش دوم)

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

ساخت فروشگاه آنلاین در 7 مرحله (بخش دوم)

ساخت فروشگاه آنلاین در 7 مرحله (بخش دوم)

قبل از مطالعه این بخش از مقاله ساخت فروشگاه آنلاین در 7 مرحله ، پیشنهاد می سود ابتدا بخش اول این مقاله را مطالعه بفرمایید.

2. دامنه و بستری را برای وب سایت تجارت الکترونیک خود انتخاب کنید.

آیا دامنه سفارشی برای وب سایت تجارت الکترونیکی شما ضروری است؟ جواب کوتاه، بله است. برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین حتما باید یک دامین ثبت کنید که پیشنهاد می کنم حتما مقاله دامنه چیست و چگونه کار می کند ، را مطالعه کنید. در این مقاله به صورت کامل دامنه چیست و چگونه باید یک دامین خوب انتخاب کنیم را کامل توضیح داده ایم.

فقط با چند کلیک می توانید دامنه سفارشی خود را برای فروشگاه اینترنتی خود ایجاد کنید. اگر قبلاً دامنه ای ثبت کرده اید ، می توانید به سرعت آن را در در هاستینگ خود پیکربندی کنید و خیلی سریع سایت خود را بالا بیاورید. اگر هنوز نام دامنه ندارید ، می توانید یکی را ثبت کنید. مرحله بعدی شما انتخاب بستر تجارت الکترونیکی مناسب برای تجارت درحال رشد است. شما در حالت ایده آل می توانید یک وب سایت تجارت الکترونیکی بر روی یک پلتفرم ایجاد کنید که انعطاف پذیر و استفاده از آن آسان باشد. صاحبان مشاغل و کارآفرینان انفرادی به بستری نیاز دارند که بتوانند به راحتی با سایت موجود خود ادغام شوند.

اگر قبلاً وب سایتی داشته اید ، می توانید با افزودن دکمه های خرید یا ابزارک ها ، به راحتی وب سایت تجارت الکترونیکی ایجاد کنید. همچنین می توانید یک فروشگاه ساده را مستقیماً در سایت خود تعبیه کنید. اگر از WordPress برای سایت خود استفاده می کنید ، می توانید از پلاگین های آماده برای راه اندازی فروشگاه آنلاین استفاده کنید.

ساخت فروشگاه آنلاین در 7 مرحله (بخش دوم)

مشاوران ما در دپارتمان طراحی ، برنامه نویسی و ساخت فروشگاه آنلاین در چکاد پردازش آماده راهنمائی و ارائه بهترین راهکارهای کسب و کار مجازی به شما می باشند.

3. در مورد قیمت گذاری تصمیم بگیرید و نوع پرداخت ها را تنظیم کنید.

هنگام ساخت یک وب سایت تجارت الکترونیکی ، سه جنبه اصلی پرداخت وجود دارد: نحوه قیمت گذاری محصولات خود ، نحوه پرداخت مشتری به شما و نحوه دریافت این پرداخت ها به حساب بانکی خود. ممکن است شما از ابتدا کار خود را شروع کرده یا تجارت محلی خود را بصورت آنلاین گسترش دهید . در هر صورت ، جهان آنلاین انتظارات متفاوتی از نحوه قرار دادن قیمت برای محصول خود دارد.

فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید هنگام قیمت گذاری محصولات خود برای فروش آنلاین در نظر بگیرید از جمله:

  • هزینه مواد اولیه برای هر کالا
  • تجارت الکترونیکی میزبانی وب
  • حمل و نقل
  • مالیات
  • هزینه ها و کسری درصد فروش از سازمان های مختلف

سپس تصمیم بگیرید که چگونه سایت تجارت الکترونیک شما پرداخت ها را می پذیرد. در بسیاری از موارد ، این به معنای یافتن پردازنده پرداخت شخص ثالث است که به عنوان نقش اصلی عمل کند. یکی از گزینه های بسیار محبوب پرداخت زرین پال است. ما با استفاده از ویژگی قدرتمند زرین پال پذیرش پرداخت زرین پال از مشتریان را برای فروشگاه شما ساده می کنیم.

در ادامه پیشنهاد می شود بخش سوم این مقاله را نیز از دست ندهید.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید