ساختمان هوشمند چیست؟ (بخش سوم)

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

ساختمان هوشمند چیست؟ (بخش سوم)

ساختمان هوشمند چیست؟ (بخش سوم)

قبل از مطالعه این بخش از مقاله ساختمان هوشمند چیست؟ ، پیشنهاد می شود ابتدا بخش اول و دوم این مقاله را مطالعه بفرمایید.

اتصال به شبکه برق هوشمند

ساختمان های هوشمند از دانش موجود در خارج از دیوارها و پنجره های آن استفاده می کنند. شبکه هوشمند مکانی ایده آل برای شروع است. بازارهای برق به سمت “زمان واقعی” در حال پیشرفت هستند ، به این معنی که در صورت بالا بودن قیمت عمده فروشی یا به خطر افتادن قابلیت اطمینان شبکه ، ساختمان ها می توانند درخواست کاهش تقاضا را دریافت کنند. علاوه بر این ، نرخ برق پویا روند رو به رشدی است ، به این معنی که یک ساختمان در نزدیکی به هزینه واقعی تولید برق در لحظه ای که به جای متوسط ​​هزینه در مدت زمان طولانی استفاده می شود ، شارژ می شود.

به عنوان مثال ، ممکن است یک برنامه کاربردی در شبکه هوشمند برای خواندن پیش بینی آب و هوا و پیش بینی افزایش دما باشد که منجر به افزایش تقاضا در بعد از ظهر روز آینده شود. این شرکت می تواند “پیشنهادی” را برای پرداخت 0.50 دلار به ساختمان هوشمند برای هر کیلووات ساعت افت متوسط ​​مصرف برق ارائه دهد. یک ساختمان هوشمند می تواند با فعال کردن حالت کاهش تقاضای داخلی و کاهش بار آن ، این پیشنهاد را بپذیرد.

در حالی که استفاده از انرژی و آسایش سرنشینان برای هر سازمانی بسیار مهم است و بنابراین به مشارکت انسان در تصمیم گیری احتیاج دارد ، فناوری عامل اصلی ، فراهم کردن ابزارها و اطلاعاتی که برای انتخاب هوشمندانه به اپراتورهای ساختمان نیاز دارند ، فناوری خواهد بود. (مدیران تسهیلات همانطور که هست محدودیت دارند ؛ درصورتی که اپراتورها بخواهند بازارهای نظارت بر “کار دوم” را انجام دهند و به سیگنال ها واکنش نشان دهند ، پاسخ بسیار محدودی برای شرکت در یک شبکه هوشمند وجود دارد).

ساختمان هوشمند چیست؟ (بخش سوم)

شرکت مهندسی چکاد پردازش با بکارگیری محصولات باکیفیت و همچنین با توجه به میزان هزینه درخواستی مشتری، اقدام به پیاده سازی سیستم هوشمند ساختمان در منازل مسکونی شما کرده و باعث رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان خود گردیده است.

اتصال به آینده هوشمند

ساختمان های هوشمند فراتر از صرفه جویی در مصرف انرژی و کمک به اهداف پایداری هستند. آنها عمر تجهیزات سرمایه را افزایش می دهند و همچنین بر امنیت و ایمنی همه منابع ، اعم از انسانی و سرمایه و … تأثیر می گذارند. آنها با ایجاد بستری برای اطلاعات در دسترس ، نوآوری را امکان پذیر می کنند. آنها با اجازه دادن به اپراتورها برای کاهش بار الکتریکی و فروش “مگاوات” به بازار ، ساختمان ها را به ژنراتور برق مجازی تبدیل می کنند. آن ها یکی از ملفه های اصلی آینده ای هستند که در آن فناوری اطلاعات و نبوغ انسان با هم ترکیب می شوند و اقتصاد قوی و کم کربنی را که برای آینده در نظر گرفته شده تولید می کنند.

این مزایا فراتر از چهار دیوار فیزیکی ساختمان هوشمند است. شبکه برق از مقاومت و اطمینان بیشتری برخوردار می شود. ردپای کربن جامعه به حداقل می رسد زیرا منابع انرژی تجدیدپذیر نیرو را تأمین می کنند ، متعادل با شبکه ای از اطلاعات که تقاضا را با یک منبع متغیر به صورت دقیقه به دقیقه مطابقت می دهد. اتومبیل های برقی مردم را به خانه ها و محل کار منتقل می کنند و در سیستم هوشمند به عنوان باتری در حال حرکت هستند. و مشاغل با استفاده از داده ها به روش های جدید ، در بهره وری از ارتباط بین سیستم هایی که تاکنون کاملاً مستقل بوده اند ، در سطح جدیدی از کارایی فعالیت می کنند. این مزایا موقتی نیستند ، اما در کل عمر ساختمان ، از مدل سازی و طراحی گرفته تا بازسازی و بعد از آن ، گسترش می یابند.

ساختمان هوشمند در مرکز این چشم انداز قرار دارد ، نه تنها سقف بالای سر ، بلکه زیرساخت های اطلاعاتی را نیز فراهم می کند تا یک جهان واقعاً هوشمند را ممکن سازد.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید