تفاوت مودم VDSL با ADSL

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

تفاوت مودم VDSL با ADSL

تفاوت مودم VDSL با ADSL

مودم های VDSL و DSL هدف مشترکی دارند و آن هدف دسترسی اینترنت به دستگاه های شما است. هر دو مودم دارای ویژگی هایی هستند که آنها را از هم متمایز می کند که به نوع خدمات شما بستگی دارد. به عنوان مثال ، اگر سرویس VDSL دارید ، برای دستیابی به سرعت های بهینه اینترنت باید از مودم VDSL سازگار استفاده کنید. تفاوت اصلی بین مودم VDSL و مودم DSL اتصال مورد نیاز است. یک مودم DSL با سیم مسی به یک خط تلفن معمولی متصل می شود. مودم VDSL به کابل فیبر نوری احتیاج دارد.

سرعت

سرویس های DSL و VDSL برای کنترل سرعت های مختلف مجهز شده اند. برای مقایسه ، سرعت اتصال DSL بسیار کندتر از VDSL است. VDSL دارای سرعت بارگیری حداکثر 100 مگابیت در ثانیه (مگابیت در ثانیه) است در حالی که سرعت بارگیری DSL به حدود 3 مگابیت در ثانیه می رسد. DSL و VDSL محدود به مناطق خدماتی خاصی هستند و سرعت آنها بسته به نزدیکی شما با مرکز تلفن (جعبه قفل شده تلفن شرکت حاوی سوئیچ های محله شما) متفاوت است. هر چقدر از مبادله ارائه دهنده خدمات خود (دفتر مرکزی) فاصله داشته باشید ، سرعت کمتری خواهید داشت.

دسترسی

VDSL فناوری جدیدتر و پیشرفته ای است که دسترسی به آن را محدود می کند. در حالی که ارائه دهندگان خدمات اینترنتی شبکه های VDSL خود را گسترش می دهند و آن را در دسترس عموم قرار می دهند ، اگر در منطقه ای دور افتاده زندگی می کنید ، ممکن است هنوز در دسترس شما نباشد. با این وجود DSL به طور گسترده ای در اختیار بیشتر ارائه دهندگان خدمات اینترنتی است.

هزینه

هنگام بررسی هزینه های سرویس و تجهیزات ، اتصال استاندارد DSL بسیار ارزان تر است و احتمالاً در دسترس شما است. VDSL سرعت بالاتری را ارائه می دهد ، اما ممکن است برای سرویس و مودم سازگار در قیمت کمی بالاتر باشد.

تفاوت مودم VDSL با ADSL

جهت مشاوره، طراحی، تأمین تجهیزات و اجراء و پیاده سازی کلیه خدمات اکتیو و پسیو سیستم های GPON متخصصان ما آماده ارائه خدمات به کلیه ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری و … میباشد.

ADSL

ADSL (خط مشترک نامتقارن دیجیتال) از سیم های مسی تلفنی برای انتقال اطلاعات دیجیتالی مانند داده ها ، صوت و فیلم با پهنای باند بالا استفاده می کند. سرعتی که دریافت می کنید به طول مس از خانه تا تجهیزات شبکه بستگی دارد. فواصل کوتاه تر سرعت بیشتری را ممکن می سازد. ADSL تا 24 مگابیت در ثانیه اتصال را فراهم می کند.

VDSL

VDSL (خط مشترک دیجیتال با نرخ بیت بسیار بالا) فناوری جدیدتری است. مانند ADSL ، VDSL از خط تلفن مسی شما استفاده می کند ، اما سرعت اتصال سریع تری را ارائه می دهد. اتصال VDSL تقریباً دو برابر سریعتر از ADSL است.

مانند ADSL سرعت به طول کابل مسی از خانه شما تا تجهیزات شبکه بستگی دارد. VDSL برای پشتیبانی از پهنای باند مورد نیاز تلویزیون های با کیفیت بالا ، جریان رسانه ای و اتصالات VoIP ساخته شده است.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید