خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

برترین آنتی ویروس های تحت شبکه

برترین آنتی ویروس های تحت شبکه

دیجیتال سازی تهدیدهای بی شماری مانند ویروس ها و سایر بدافزارها را به تمام اشکال اعم از شناخته شده و ناشناخته با خود به همراه آورده است که به طور مداوم در حال بازنگری و به انبوه تهدیدات موجود و قابل درمان هستند. حال ما در این مطلب قصد داریم تا برترین آنتی ویروس های تحت شبکه را معرفی کنیم.

چنین تهدیداتی به شبکه های تجاری نفوذ می کند که نیاز فوری به برنامه های آنتی ویروس، امنیت شبکه را ایجاد می کند که می تواند شبکه را از یک نقطه انتهایی به نقطه دیگر به طور protect محافظت کند.

  1. کسپرسکی
  2. Malwarebytes
  3. مک آفی

برترین آنتی ویروس های تحت شبکه

کسپرسکی

این آنتی ویروس امنیت شبکه امنیت چابکی را برای هر ساختار تجاری کوچک، متوسط ​​یا سازمانی فراهم می کند. با امنیت نقطه پایان کسپرسکی، شما یک امنیت چند لایه قدرتمند با ویژگی های گسترده در یک رابط کاربری آسان دارید که بدون توجه به اندازه کسب و کار شما متناسب با نیاز شما سازگار است.

این ویژگی ها شامل کنترل برنامه، امنیت تلفن همراه، پروفایل های امنیتی از پیش پیکربندی شده، کنسول ساده و مبتنی بر ابر، کنسول اختصاصی با تنظیم گرانول، محافظت پیشرفته برای ایستگاه های کاری و سرورهای پرونده، مدیریت دستگاه تلفن همراه و برنامه، رمزگذاری داده ها و همچنین آسیب پذیری و مدیریت پچ به همراه خواهد آورد.

شرکت مهندسی چکاد پردازش با استفاده از متخصصین مجرب و نیروهای کارشناس فنی و همچنین با نظارت دقیق بر اساس طراحی اولیه و استانداردهای شبکه های کامپیوتری در زمینه پسیو و اکتیو آماده ارائه خدمات به کلیه شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی می­باشد.

Malwarebytes 

این یک آنتی ویروس امنیت شبکه پیشرفته است که فناوری نسل بعدی از تجارت شما در برابر حملات محافظت می کند و خساراتی را که سایر راه حل های امنیتی شبکه انجام نمی دهند برطرف می کند.

با حفاظت از نقطه پایانی Malwarebytes، که برای مدیریت متمرکز از فضای ابری ارائه می شود، شما هفت لایه فناوری را خواهید داشت که توسط بهترین تله متری برای محافظت از نقاط انتهایی در برابر تهدیدات شناخته شده و ناشناخته هدایت می شوند.

برترین آنتی ویروس های تحت شبکه

مک آفی

این یکی از برجسته ترین شرکت های سازنده آنتی ویروس امنیت شبکه مستقل در جهان است که راه حل های آن محیط هماهنگ سایبری را که در آن حفاظت، شناسایی و اصلاح تهدیدات به طور همزمان و به طور مشترک اتفاق می افتد، ترتیب می دهند.

با امنیت نقطه پایانی McAfee، برای جلوگیری و مبارزه با آنها، با پزشکی قانونی قابل تحمل، از دفاع هوشمند و مشترک در برابر تهدیدات پیشرفته برخوردار خواهد شد. این برنامه به شما کمک می کند تا از بهره وری خود محافظت کرده و در معرض تهدیدات پیشرفته قرار گیرید زیرا رویدادها را برای اقدام سریع علیه برنامه های خطرناک بارگیری، بارگیری ها، وب سایت ها و پرونده ها به اشتراک می گذارد.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید