اینترنت ماهواره ای Starlink چیست؟ (بخش سوم)

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

اینترنت ماهواره ای Starlink چیست؟ (بخش سوم)

اینترنت ماهواره ای Starlink چیست؟ (بخش سوم)

قبل از مطاله این بخش از مقاله اینترنت ماهواره ای Starlink چیست؟ ، ابتدا بخش دوم این مقاله را مطالعه بفرمایید.

چه زمانی می توانید اینترنت ماهواره ای Starlink را دریافت کنید؟

در اولین فرصت و با هزینه ماهانه 99 دلار به دنبال سرویس اینترنت ماهواره ای Starlink بگردید. به ما گفتند این سالی است که اینترنت ماهواره ای Starlink را دریافت خواهیم کرد، گرچه هنوز هنوز یک ماه یا حتی یک روز فرصت نداریم. رئیس SpaceX گفت ما می توانیم انتظار داشته باشیم سرویس اینترنت Starlink در اواسط سال 2020 برای آمریکایی ها باز شود.

SpaceX همراه با قرار دادن ماهواره های خود در مدار و نهایی کردن ترمینال ، برای طرح های Starlink خود باید درخواست های خود را ارائه دهد و از FCC ایالات متحده و اتحادیه ارتباطات بین المللی سازمان ملل (ITU) تأییدیه دریافت کند.

گرچه Starlink برای به دست آوردن تأیید با مشکلاتی روبرو شده است ، سرانجام Starlink از FCC شروع به کار کرد تا یک سیستم ماهواره ای متشکل از 4،425 ماهواره را ارائه دهد و خدمات اینترنت ماهواره ای را در سراسر جهان ارائه دهد. این گامی در مسیر درست است.

به احتمال زیاد تاریخ اصلی راه اندازی Starlink به لطف مجموعه رویدادهای امسال به تأخیر افتاده است. اما اگر می خواهید اینترنت ماهواره ای Starlink خود را بگیرید ، همیشه می توانید برای نسخه بتا ثبت نام کنید.

بتا ما را یک قدم به تاریخ واقعی راه اندازی نزدیک می کند. قبل از افتتاح نسخه بتا ، Starlink به نیروی هوایی ایالات متحده اجازه داد سرویس اینترنت خود را با برنامه Global Lightning خود آزمایش کند.

اینترنت ماهواره ای Starlink چیست؟ (بخش سوم)

Starlink از کجا در دسترس خواهد بود؟

اولین هدف SpaceX آوردن اینترنت ماهواره ای سریع به مناطق روستایی در ایالات متحده و کانادا است. پس از آن ، ماسک و شرکتش امیدوارند خدمات خود را به سایر نقاط جهان گسترش دهند.

این طرح برای سلطه جهانی – یعنی اتصال به اینترنت – به SpaceX نیاز دارد تا حدود 2800 ماهواره دیگر را پرتاب کند – اما در ارتفاعات بالاتر از 700 تا 800 مایلی بالاتر از زمین. 4 و سلام ، آلاسكان ، ماسك آماده است تا با پرتاب ماهواره هایی كه به دور قطب های زمین می چرخند ، عشق شما را نیز نشان دهد.

همه ما در لبه صندلی های خود نشسته ایم و منتظر فاش شدن Starlink هستیم. بنابراین اینجا را بررسی کنید تا ببینید آیا تاریخ راه اندازی اعلام شده است یا خیر.

آیا سرویس اینترنت ماهواره ای Starlink خوب خواهد بود؟

همه ما مشتاق هستیم ببینیم که آیا Starlink می تواند به خوبی عمل کند یا خیر. در حال حاضر ، Starlink هنوز در تلاش است تا خدمات خود را در سال 2020 برای ایالات متحده و کانادا آغاز کند. می توانید شروع به کار کرده و برای به روزرسانی در مورد زمانی که Starlink در منطقه شما در دسترس است ثبت نام کنید و یا خدمات Starlink خود را در سایت خود پیش سفارش دهید.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید