انتخاب رک سرور مناسب

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

انتخاب رک سرور مناسب

انتخاب رک سرور مناسب

اگر قصد خرید رک سرور را برای دفتر کارتان یا خانه دارید ، قطعا به دنبال یک رک سرور خوب و باکیفیت هستید که هم خروجی هوای خوبی داشته باشد و هم بدون هیچ و عیب و نقصی بتواند به کار خود ادامه دهد. در ادامه همراه ما باشید تا در این مقاله به این موارد بپردازیم و به شما در انتخاب یک رک سرور خوب کمک کنیم.

قبل از همه چیز ابتدا باید بدانید سرور شما چه اندازه ای است و آیا رک دیواری می خواهید یا ایستاده و بسیاری از این موارد.

رک سرور در کجا قرار خواهد گرفت؟

آیا رک سرور در فضای کوچکی قرار خواهد گرفت؟ آیا در اتاق ، اتاق سرور ، گاراژ فضای کافی برای داشتن محفظه ای مستقل وجود خواهد داشت ، یا یک سرور رک دیواری کار شما را آسان تر می کند؟ بخاطر داشته باشید که از هر راه حلی که تصمیم بگیرید ، باید به طور مرتب به قفسه دسترسی و سرویس دهی داشته باشید ، بنابراین اگرچه یک قفسه نصب شده روی دیوار که روی میز نصب شده است ، ایده خوبی به نظر می رسد اما ممکن است عملی نباشد. در یک دفتر کار خانگی یا وضعیت مشاغل کوچک ، شما باید تصمیم بگیرید که آیا نیاز اصلی شما صرفه جویی در فضا (نصب بر روی دیوار) یا محفظه مقدار قابل توجهی از تجهیزات IT (قفسه سرور مستقل) است.

همچنین اگر قرار است در یک محیط بسیار غبارآلود مانند انبار یا حتی رک های سرور در فضای باز برای تجهیزات مخابراتی کار کنید ، قفسه های سرور مقاوم در برابر آب و هوا نیز الزاماتی دارند.

رک شما چقدر بزرگ است؟

اندازه واقعاً مهم است. ابعاد رک مورد نیاز شما با توجه به آنچه در رک سرور زندگی می کند تعیین می شود. در نظر بگیرید که چه تجهیزاتی دارید و در آینده به دست خواهید آورد. این پچ پنل ها ، سوئیچ ها ، PDU ها (واحدهای توزیع نیرو) و سرورهایی است که شما نیاز دارید یا خواهید داشت. آیا راه حل شما رشد قریب الوقوع دارد؟ آیا برای افزودن تجهیزات بیشتر به اتاق احتیاج دارید؟

انتخاب رک سرور مناسب

جهت مشاوره درطراحی، برآورد و خرید تجهیزات مورد نیاز اتاق سرور،پیاده سازی و راه اندازی دیتاسنتر متخصصان ما آماده ارائه خدمات به کلیه شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی می باشد. 

اندازه Rack سرور در RU یا Rack Units یعنی 6RU Wall Mount یا 27RU Freestanding Server Rack ذکر شده است. واحد rack یک واحد اندازه گیری است که ارتفاع سرور ، سوئیچ شبکه یا سایر دستگاه هایی را که به طور کلی در چنین محفظه هایی زندگی می کنند ، به بهترین وجه توصیف می کند. ارتفاع یک رک برابر 44.45 میلی متر (1.75 اینچ) است و گفته می شود “1U” با دو واحد رک “2U” و غیره است. فاصله سوراخ ها برای یک قفسه استاندارد 19 اینچ در گروه های سه سوراخ برش خورده است و این گروه بندی 3 تایی همان چیزی است که به عنوان یک فضای “U” شناخته می شود.

هنگامی که این عوامل قابل توجه مشخص شد ، شما در حال یافتن رک مناسب برای نیازهای خود هستید. یک رک سرور با کیفیت خوب سال ها به شما کمک خواهد کرد. جوش داده شده از فولاد ، پنکه های سقفی ، درهای قابل قفل شدن و ظرفیت بارگیری مناسب باعث می شود تا موتورهای هوایی شما را حفظ کنند. یافتن رک مناسب سرور کار غیرممکن نیست. با داشتن اطلاعات صحیح و حقایق صحیح ، در کمترین زمان از دکوراسیون سرور مناسبی برخوردار خواهید بود که متناسب با شرایط شما باشد.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید