آنتن داخلی بهتر است یا خارجی ؟ (بخش دوم)

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

آنتن داخلی بهتر است یا خارجی ؟ (بخش دوم)

آنتن داخلی بهتر است یا خارجی ؟ (بخش دوم)

قبل از مطالعه این بخش از مقاله آنتن داخلی بهتر است یا خارجی ؟ ، پیشنهاد می شود ابتدا بخش اول این مقاله را مطالعه بفرمایید.

 از پوشش Wi-Fi (تقریباً) به شکل یک توپ استفاده کنید

آنتن های داخلی PIFA الگویی را ارائه می دهند که کروی تر است و از هر جهت کشیده می شود. این الگو تحت تأثیر نحوه اتصال به زمین و اندازه صفحه مدار در واحد قرار دارد . بنابراین کاملاً کره ای نیست ، اما با این وجود سیگنال ها را بسیار مساوی تر از آنتن خارجی توزیع می کند. به زبان ساده ، یک آنتن خارجی می تواند پوششی را فراهم کند که از دورتر از فرستنده امتداد داشته باشد ، در حالی که آنتن داخلی پوشش کامل تری را فراهم می کند. منطقه کور به حداقل می رسد و همچنین شرایط بهتری را برای فناوری Multipath فراهم می کند.

حداقل تفاوت و کارایی

اساساً ، یک آنتن خارجی دارای بازدهی در حدود 95 است ، در حالی که بازده PIFA در حدود 75 است. در عمل ، بازده آنتن های داخلی و خارجی هنوز تقریباً برابر هستند. از آنجایی که آنتن ها به معنای واقعی کلمه خارجی هستند ، باید به وسیله کابل نیز متصل شوند و نقاط اتصال و کابل افت بازدهی را ایجاد می کند که اختلاف را کاهش می دهد. در جایی که سیم ها با اجزای الکترونیکی تلاقی داشته باشند ، این ها تداخل نیز ایجاد می کنند.

اتصالات روی صفحه مدار ممکن است گاهی اوقات به دلیل دست زدن به سختی ، مانند هنگام حمل کردن شل شوند ، در نتیجه باعث تماس غیر قابل اعتماد و اثرات ضعیف تر می شود.

آنتن های خارجی بهترین بهره هوایی را دارند

افزایش آنتن ، نسبت موثر بودن آنتن ، جهت انتقال آن و میزان آنتن خیالی بدون افت سیگنال است. از آنجا که بهره آنتن اندازه ای است که ترکیبی از کارایی و کنترل جهت است ، آنتن های خارجی نتایج بهتری می گیرند. با این حال ، این فرض را بر این می گذارد که شما فقط در جهتی که آنتن نشان می دهد ، فقط نقاطی را می بینید که در قسمت پوششی شکل آنتن قرار دارند.

به عبارت دیگر ، آنتن های داخلی بهره هوایی کمی کمتر دارند ، اما سیگنال هایی را با همان بازده در یک منطقه بزرگتر تحویل می دهند.

جهت مشاوره، طراحی، تأمین تجهیزات و اجراء و پیاده سازی کلیه خدمات اکتیو و پسیو سیستم های GPON متخصصان ما آماده ارائه خدمات به کلیه ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری و … میباشد.

هیچ تفاوتی در قدرت انتقال در آنتن های داخلی و خارجی وجود ندارد

در اینجا به معنای واقعی کلمه هیچ تفاوتی وجود ندارد. قدرت انتقال تجهیزات بی سیم مورد استفاده در نروژ کاملاً توسط قانون تنظیم شده است. صرف نظر از آنتن های داخلی یا خارجی ، کلیه تجهیزات تحت حداکثر محدودیت ها هستند. تلاش برای “تقویت” آنتن ، در بسیاری از موارد قدرت انتقال را به یک سطح غیرقانونی می رساند.

آنتن های داخلی + چند راهی = بهترین فضای داخلی

برای استفاده در خانه ها ، ترکیبی از آنتن های داخلی و فناوری Multipath با یکنواخت ترین پوشش و کمترین مناطق کور را ایجاد می کند و خطر آنتن دهی نکردن را به حداقل می رساند.

بنابراین چه زمانی استفاده از آنتن های خارجی بهتر است؟

کنترل جهت ، قدرت اصلی آنتن های خارجی است. بنابراین به ویژه برای استفاده در فضای باز مناسب هستند.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید