آموزش تاسیس صرافی آنلاین ارز دیجیتال (بخش چهارم)

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

آموزش تاسیس صرافی آنلاین ارز دیجیتال (بخش چهارم)

آموزش تاسیس صرافی آنلاین ارز دیجیتال (بخش چهارم)

قبل از مطالعه این بخش از مقاله آموزش تاسیس صرافی آنلاین ارز دیجیتال ؛ پیشنهاد می شود ابتدا بخش سوم را مطالعه کنید.

مهمتر از همه (این یک کار بی فایده است ، اما به نظر می رسد برخی از افراد انتظارات غیرواقعی دارند) ، شما باید هزینه ها و زمان مربوط به توسعه ، نگهداری و به روز رسانی مداوم نرم افزار داخلی را تخمین بزنید. به دلیل ماهیت پیچیده ذاتی ، توسعه یک نرم افزار مبادله از ابتدا بسیار پرهزینه خواهد بود و ممکن است 1 الی 2 سال طول بکشد (بسته به تجربه توسعه دهندگان شما) تا زمانی که به درستی کار کند. به شرط دستمزد توسعه دهندگان ، تجربه آنها و ویژگی هایی که می خواهید در مبادله خود قرار دهید (چندین زبان ، ارز ، برنامه تلفن همراه و غیره) ، هزینه های توسعه بین 300.000 الی 400.000 دلار است . به یاد داشته باشید که این اعداد صرفاً یک تخمین تقریبی بر اساس تجربه ما هستند زیرا عوامل مختلفی باید در نظر گرفته شوند.

استفاده از اسکریپت های منبع آزاد یا رایگان : اگر GitHub یا سایر انجمن ها را بررسی کنید ، تعداد زیادی اسکریپت مبادله بیت کوین منبع باز کشف خواهید کرد. بدیهی است که مزیت بزرگ آن رایگان بودن کد منبع است. با این وجود ، چند خطر نیز وجود دارد که باید در نظر گرفته شود:

  • شما هنوز هم برای درک و اجرای خطوط کد درون اسکریپت منبع باز به فردی با دانش فنی نیاز دارید. آشنایی با نحوه کارکرد اسکریپت ، برای فعال کردن سفارشی سازی به زمان و تغییر نیاز دارد ، همچنین به زمان و هزینه بیشتری نیاز دارد.
  • هیچ تضمینی برای امنیت و اطمینان سایت وجود ندارد. این ممکن است باگی باشد ، در معرض تلاش برای هک یا در بدترین حالت ، شامل خطوط مخربی از کد باشد ، که به آرامی اما بدون توجه به وجوه یا بیت کوین شما استخراج می شود.
  • میزان پشتیبانی توسعه در سیستم منبع باز بسیار ناچیز است.

آموزش تاسیس صرافی آنلاین ارز دیجیتال

مشاوران ما در دپارتمان طراحی ، برنامه نویسی و ساخت صرافی آنلاین ارز دیجیتال در چکاد پردازش آماده راهنمائی و ارائه بهترین راهکارهای کسب و کار مجازی به شما می باشند.

نرم افزار تبادل سفید : نرم افزار تبادل سفید برچسب نرم افزاری است که قبلاً به طور کامل آزمایش و اثبات شده است (مخصوصاً موتور تجارت) ، در عین حال به شما امکان می دهد نرم افزار را متناسب با نیازهای شخصی خود تغییر دهید (مثلاً طراحی ، قرار دادن نام تجاری ، زبان ها ، ارزها ، نمودارها و غیره).

یک مزیت بزرگ استفاده از نرم افزار برچسب سفید این است که شما خود را با مشکل در برخورد با نیازهای فنی ، پیاده سازی و نگهداری مداوم نجات می دهید. از آنجا که اجزای اصلی (موتور تجارت ، کیف پول ، رابط کاربر و پنل مدیریت) قبلاً تولید و آزمایش شده اند ، “تنها” چیزی که باقی مانده این است که نرم افزار را به دلخواه خود شخصی سازی کنید. شما در وقت خود صرفه جویی می کنید زیرا زمان سفارشی سازی بسیار کوتاه تر است (معمولاً چند ماهه) و در هزینه های خود صرفه جویی زیادی می کنید زیرا در ازای تهیه مجوز نرم افزار label white به میزان قابل توجهی کمتر پرداخت می کنید.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید