آشنایی با اینترنت اشیاء

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

آشنایی با اینترنت اشیاء

آشنایی با اینترنت اشیاء

احتمالاً، شنیده اید که اینترنت اشیا قدرت تغییر شدید زندگی ما را دارد، از نحوه مدیریت و اداره خانه های ما گرفته تا حتی اتوماسیون مشاغل تقریباً در همه صنایع. اما اینترنت اشیا در واقع چیست؟ این را بیش از آنچه می توانم حساب کنم از من شده است و طی چند سال گذشته پاسخ را به چیزی جور کردم که فکر می کنم هرکسی می تواند آن را درک کند. در این مقاله، من قصد دارم همه آنچه را که باید درباره اینترنت اشیا بدانید به اشتراک بگذارم. حال در این مطلب قصد داریم تا در رابطه با آشنایی با اینترنت اشیاء توضیحاتی را ارائه دهیم.

اگر فقط آن را بخوانید و فکر کنید، شما تنها نیستید. بیشتر مردم نه می خواهند و نه نیاز به غوطه وری در IoT دارند. بنابراین در این پست، من توضیح ساده ای درباره اینترنت اشیا and و چگونگی تأثیر آن بر شما ارائه می دهم. این همچنین می تواند به عنوان منبعی برای به اشتراک گذاشتن با دیگران که نیاز به معرفی IoT دارند (مانند دوستان، اعضای خانواده یا مشتریان) خدمت کند.

آشنایی با اینترنت اشیاء

قبل از شروع به کار، توجه داشته باشید که “اینترنت اشیا” می توانند و به جای یکدیگر استفاده می شوند و یک نکته سریع: از گفتن “اینترنت اشیا” خودداری کنید. الان چطور این پست را می خوانید؟ این ممکن است روی دسک تاپ، در تلفن همراهT شاید یک تبلت باشد، اما از هر دستگاهی که استفاده می کنید قطعاً به اینترنت متصل است.

اتصال به اینترنت چیز جالبی است و به ما انواع مزایایی را می دهد که قبلاً امکان پذیر نبودند. اگر به اندازه کافی پیر هستید، قبل از اینکه تلفن همراه هوشمند باشد، به تلفن همراه خود فکر کنید. می توانید تماس بگیرید و می توانید مطمئن شوید که پیامک می کنید، اما اکنون می توانید هر کتابی را بخوانید ، هر فیلمی را تماشا کنید یا هر آهنگی را که در کف دست است گوش دهید و این فقط برای نام بردن از موارد خارق العاده ای است که تلفن هوشمند شما می تواند انجام دهد.

شرکت مهندسی چکاد پردازش با بکارگیری محصولات باکیفیت و همچنین با توجه به میزان هزینه درخواستی مشتری، اقدام به پیاده سازی سیستم هوشمند ساختمان در منازل مسکونی شما کرده و باعث رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان خود گردیده است.

اتصال همه چیز به اینترنت مزایای شگفت انگیز بسیاری دارد. همه ما این مزایا را با تلفن های هوشمند، لپ تاپ ها و تبلت های خود دیده ایم، اما این برای همه موارد دیگر نیز صادق است و بله، منظور من همه چیز است. اینترنت اشیا actually در واقع یک مفهوم کاملاً ساده است، به این معنی است که همه چیزهای دنیا را گرفته و به اینترنت متصل می کنید.

من فکر می کنم که این سردرگمی نه به این دلیل که مفهوم بسیار محدود و دقیق تعریف شده است، بلکه به این دلیل بسیار گسترده و آزاد تعریف شده است. وقتی تعداد مثالها و امکانات زیادی در اینترنت اشیا وجود دارد، ناخوشایند کردن این مفهوم در ذهن دشوار است. برای کمک به روشن شدن، من فکر می کنم درک مزایای اتصال همه چیز به اینترنت مهم است. چرا ما حتی می خواهیم همه چیز را به اینترنت وصل کنیم؟

وقتی چیزی به اینترنت متصل باشد، این بدان معناست که می تواند اطلاعات را ارسال کند یا اطلاعات یا هر دو را دریافت کند. این توانایی در ارسال و دریافت اطلاعات باعث هوشمند سازی و هوشمند سازی می شود.

آشنایی با اینترنت اشیاء

بیایید دوباره از تلفن های هوشمند (تلفن های هوشمند) به عنوان مثال استفاده کنیم. در حال حاضر می توانید تقریباً هر آهنگی را در جهان گوش دهید، اما دلیل آن این نیست که تلفن شما در واقع همه آهنگ های جهان را در آن ذخیره کرده است. به این دلیل است که هر آهنگ در جهان در جای دیگری ذخیره شده است، اما تلفن شما می تواند اطلاعاتی را ارسال کند (درخواست آن آهنگ را درخواست کند) و سپس اطلاعات را دریافت کند (آن آهنگ را روی تلفن شما پخش کند).

برای هوشمند بودن، یک چیز نیازی به داشتن فضای ذخیره سازی فوق العاده یا یک ابر رایانه در داخل آن ندارد. تمام کاری که باید انجام دهیم این است که به super storage یا به یک ابر رایانه متصل شوید. متصل بودن بسیار جذاب است. در اینترنت اشیا all، همه مواردی که به اینترنت متصل هستند را می توان به سه دسته تقسیم کرد:

  1. مواردی که اطلاعات را جمع آوری کرده و سپس ارسال می کند.
  2. مواردی که اطلاعات را دریافت می کنند و سپس براساس آنها عمل می کنند.
  3. کارهایی که هر دو را انجام می دهد.

و هر سه این مزایای بسیار زیادی دارند که از یکدیگر تغذیه می کنند.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید