مزایا سیستم voip (بخش اول)

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

مزایا سیستم voip (بخش اول)

مزایا سیستم voip (بخش اول)

به عنوان ارائه دهندگان VoIP ، منصفانه است اگر بگوییم کاملا اطلاعاتی خوبی در این رابطه داریم. در اینجا یک راهنمای دقیق در مورد جوانب مثبت VOIP آمده است که در ادامه آن را بررسی می کنیم :

  • هزینه های پایین تر
  • افزایش دسترسی
  • قابلیت حمل کامل
  • مقیاس پذیری بالاتر
  • ویژگی های پیشرفته برای تیم های کوچک و بزرگ
  • کیفیت صدای واضح تر
  • پشتیبانی از چند وظیفه به صورت همزمان
  • انعطاف پذیری بیشتر با نرم افزارها

1) هزینه های کمتر

نتیجه نهایی برای هر مشاغل بزرگ یا کوچک حیاتی است. بنابراین ، شما باید در هزینه های خود صرفه جویی کنید. یکی از راههایی که شرکتها می توانند صرفه جویی قابل توجهی در هزینه ها داشته باشند ، اتخاذ یک سیستم تلفن VoIP است. به طور متوسط ​​، یک سیستم تلفن ثابت (POTS) ماهیانه 50 دلار در هر خط برای مشاغل هزینه دارد. این نرخ فقط شامل تماس های محلی (و گاهی داخلی) می شود. در مقابل ، برنامه های VoIP با کمتر از 20 دلار در هر خط در دسترس هستند. VoIP می تواند قبض تلفن شما را تا بیش از نیمی از آنچه در حال حاضر است کاهش دهد.

مهم است که توجه داشته باشید که تغییر به VoIP تضمینی برای کاهش شدید هزینه های تلفن شما نیست. کسب و کارها متفاوت هستند و نیازهای آنها نیز متفاوت است. اما آنچه می توانید در مورد آن مطمئن باشید این است که تغییر به VoIP موجب صرفه جویی قابل توجهی در هزینه ها می شود. صرفه جویی در هزینه در VoIP به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم است.

الف) هزینه های سانترال

نصب و راه اندازی PBX در محل یک سرمایه گذاری پرهزینه است. برای هر کاربر بین 500 تا 2000 دلار هزینه دارد. بنابراین حتی یک کسب و کار کوچک با تعداد انگشت شماری از کارکنان نیاز به سرمایه گذاری در سخت افزار فیزیکی دارد. شبکه های VoIP این نیاز به سخت افزار اضافی را از بین می برند.

مزایا سیستم voip (بخش اول)

جهت طراحی، برآورد هزینه و خرید تجهیزات، نصب، کانفیگ و راه اندازی سیستم VOIP کافیست با مشاوران ما در چکاد پردازش درتماس باشید.

برای سهولت در ارتقاء سیستم تلفن خود ، چنین سازمان هایی می توانند از پروتکل Session Initiated استفاده کنند که به SIP Trunk معروف هستند. SIP Trunk به عنوان یک مسیر دیجیتالی برای خدمات صوتی شما عمل می کند در حالی که سخت افزار تلفن موجود در دفتر شما را حفظ می کند.

ب) هزینه های سیم کشی

سیستم VOIP اتصالات اضافی را نیز از بین می برد زیرا شبکه های VoIP امکان صدا و داده را در یک کانال فراهم می کند. اکثر تلفن های رومیزی VoIP فقط به یک اترنت برای اتصال به آن نیاز دارند. Power over Ethernet (PoE) ادارات را قادر می سازد تا با کارکنان دفتر خود متصل تر باشند. علاوه بر این ، این دفاتر نیازی به تغییر در سیم کشی برق ساختمان ندارند.

ج) هزینه های مکرر

سرویس VoIP نیز کسب و کار را قادر می سازد برای کاهش هزینه های جاری دیگر مانند مالیات، تعمیر و هزینه تعمیر و نگهداری به این سیستم روی آورند. ارائه دهندگان VoIP معمولاً این هزینه ها را در برنامه های اشتراک قرار می دهند. همه این هزینه ها ، همراه با یکدیگر ، خدمات VoIP را به یک پیشنهاد جذاب برای استارتاپ ها و SMB های در حال رشد تبدیل می کند.

2) افزایش دسترسی

صرف نظر از صرفه جویی هزینه ، یکی از بزرگترین مزایای VoIP برای مشاغل دسترسی آن است. یکی از مزیت های متمایز سرویس VoIP مبتنی بر سیستم های ابری ، امکان برقراری تماس از هر جا و مکانی است. در نیروی کار متحرک ، دسترسی از راه دور به کسب و کار شما اجازه می دهد تا انعطاف پذیر باشید. کارکنان تلفن همراه می توانند بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی خود مولد باشند.

در ادامه پیشنهاد می شود بخش دوم این مقاله را نیز از دست ندهید.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید