سوئیچ های قابل مدیریت manageble Switch (بخش دوم)

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

سوئیچ های قابل مدیریت manageble Switch (بخش دوم)

سوئیچ های قابل مدیریت manageble Switch (بخش دوم)

قبل از مطالعه سوئیچ های قابل مدیریت manageble Switch (بخش دوم)، توصیه می شود بخش اول را مطالعه کنید.

امنیت

در کل سوئیچ های کنترل نشده از امنیت بسیار اساسی برخوردار هستند. امنیت آنها با اطمینان از عدم آسیب پذیری سیستم از سیستم به سیستم دیگر امکان پذیر است، لوازم جانبی مانند یک درگاه قفل شونده می تواند اطمینان حاصل کند که کسی به طور مستقیم دستگاه را دستکاری نمی کند. سوئیچ های مدیریت شده دارای برخی مزایای امنیتی عمده مانند توانایی نظارت و کنترل شبکه برای خاموش کردن تهدیدات فعال، محافظت از داده ها، کنترل و برنامه مدیریت هستند. ویژگی های امنیتی با سوئیچرهای مدیریت شده مختلف متفاوت است، از رمزگذاری ارتباطات شبکه، لیست های کنترل دسترسی که کاربران غیر مجاز را از بین می برد و همچنین می توان از VLAN ها برای ایجاد دسترسی موقت یا محدود به شبکه شما برای افرادی که به طور معمول دسترسی ندارند، استفاده کرد.

سوئیچ های قابل مدیریت manageble Switch (بخش دوم)

با این حال، شایان ذکر است که سوئیچ های مدیریت شده کنترل زیادی بر شبکه شما دارند که به طور بالقوه می تواند یک تهدید باشد. همینطور، آنها باید فقط با یک تکنسین شبکه با بالاترین سطح دسترسی دسترسی کنترل و کنترل شوند. در تغییر چشم انداز دیجیتال ما ،امنیت سایبری تبدیل شده است از اهمیت فوق العاده در سال 2019.

شرکت مهندسی چکاد پردازش با استفاده از متخصصین مجرب و نیروهای کارشناس فنی و همچنین با نظارت دقیق بر اساس طراحی اولیه و استانداردهای شبکه های کامپیوتری در زمینه پسیو و اکتیو آماده ارائه خدمات به کلیه شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی می­باشد.

هزینه

وقتی صحبت از هزینه می شود، مقایسه نسبتاً ساده است. می توانید سوئیچ های کنترل نشده ای را که معمولاً در محدوده قیمتی از 50 دلار تا حدود 100 دلار (USD) یا بیشتر هستند، پیدا کنید. این قیمت معمولاً به تعداد پورت های مورد نیاز سوئیچ بستگی دارد. با وجود سوئیچ های مدیریت شده، باید انتظار هزینه های قابل توجهی بالاتر را داشته باشید. این موارد می توانند از هر مکانی 1500 دلار در هر پورت تا 2800 دلار (USD) در هر پورت متغیر باشند. قیمت های اینجا بیشتر تحت تأثیر ویژگی های مختلف مانند امنیت و کنترل های دسترسی است که علاوه بر توانایی پیکربندی سوئیچ، برای آن هزینه می کنید.

سوئیچ های قابل مدیریت manageble Switch (بخش دوم)

کاربرد

اندازه تنها چیزی نیست که هنگام تصمیم گیری در مورد سوئیچ مناسب مهم است، زیرا می توانید سوئیچ هایی را با هر تعداد پورت، چه مدیریت شده و چه غیرمستقیم تهیه کنید. با این وجود، وقتی صحبت از شبکه های کوچکتر می شود، مانند مشاغل کوچک، خانه، یک دفتر کار واحد یا موارد دیگر، در این صورت احتمالاً از یک سوئیچ کنترل نشده استفاده می شود. سوئیچ های مدیریت شده برای مشاغل اندازه سازمانی با گستره شبکه بسیار بیشتر مناسب هستند، یا برای کسانی که از مراکز داده چیزها استفاده می کنند و به کنترل بسیار بهتر ترافیک در شبکه خود نیاز دارند.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید