دوربین مداربسته کابلی یا بی سیم؟ (بخش دوم)

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دوربین مداربسته کابلی یا بی سیم؟ (بخش دوم)

دوربین مداربسته کابلی بهتر است یا بی سیم ؟ (بخش دوم)

قبل از مطالعه این بخش از مقاله دوربین مداربسته کابلی یا بی سیم پیشنهاد می شود ابتدا بخش اول این مقاله را مطالعه کنید. در صورت داشتن منطقه وسیع برای تحت پوشش قرار گرفتن دوربین های امنیتی سیمی گزینه بسیار خوبی است. از آنجا که همه چیز سخت گیر است ، سیستم می تواند به اندازه لازم گسترش یابد ، پوشش جامعی را ارائه می دهد و توانایی پشتیبانی از تعداد زیادی دوربین برای پوشش فضای بیشتر را دارد.

مشخصات دوربین های امنیتی سیم دار

  • زمان نصب
  • کمتر انعطاف پذیر است
  • قابل حمل نیست
  • قطعی برق باعث خاموشی و غیرفعال شدن می شود

مراحل نصب و زمان لازم برای انجام آن یکی از بزرگترین اشکال دوربین های امنیتی سیمی است. به دلیل استفاده از همه کابل ها ، تنظیم سیستم ممکن است بیشتر از یک سیستم بی سیم طول بکشد. حتی ممکن است به سوراخ کاری دیوارها احتیاج داشته باشد که در صورت اجاره ملک ممکن است مسئله ساز باشد. علاوه بر این ، از آنجا که دوربین های امنیتی سیمی نیاز به دسترسی به پریز برق و اینترنت از طریق کابل ها دارند ، انعطاف پذیری کمتری دارند و نمی توان آنها را فقط در هر جایی نصب کرد. در دسترس بودن منبع تغذیه و اینترنت اجباری است.

قابلیت حمل مسئله دیگری است که کاربران دوربین سیمی با آن روبرو هستند. با توجه به سخت افزارهای موجود در فرآیند نصب ، جابجایی سیستم بسیار چالش برانگیز است و معمولاً بهتر است فقط به جای اینکه از دردسرهای جابجایی سیستم موجود استفاده کنید ، روی یک سیستم جدید سرمایه گذاری کنید. از آنجا که سیستم به برق مورد نیاز از طریق شبکه اصلی اموال شما وابسته است ، قطع برق آسیب پذیر ترین نقطه سیستم  مداربسته سیمی است. یک راه عالی برای مقابله با این مسئله استفاده از باتری های پشتیبان است ، اطمینان حاصل کنید که همه چیز همیشه در مدار است.

دوربین های امنیتی بی سیم

دوربین های امنیتی بی سیم از طریق کابل به منبع برق متصل می شوند و از طریق Wi-Fi به اینترنت متصل می شوند و فیلم را در یک دستگاه ذخیره سازی محلی یا cloud بارگذاری می کنند. تفاوت اصلی بین سیستم دوربین های امنیتی سیمی و بی سیم این است که تصاویر ضبط شده در سیستم های بی سیم از دوربین به دستگاه بی سیم به دستگاه ضبط منتقل می شود ، در حالی که سیستم های سیمی کاملاً از طریق کابل کار می کنند. با این حال ، هر دو به سیم کشی نیاز دارند.

دوربین مداربسته کابلی بهتر است یا بی سیم ؟ (بخش دوم)

کارشناسان متخصص چکاد پردازش در بخش نظارت تصویری، با طراحی و نصب دوربین های مخصوص با قابلیت های مختلف و برقراری یک شبکه انتقال تصویر و برقراری مرکزی جهت ضبط ، کنترل و نظارت بر دوربین ها آسودگی خیال شما را جهت تسلط بر هر یک از محل های مورد نظرتان بدون نیاز به حضور فیزیکی در آن محل را فراهم می آورند.

جوانب مثبت دوربین های امنیتی بی سیم

  • سهولت نصب
  • هزینه راه اندازی کمتر
  • انعطاف پذیرتر
  • قابل حمل
  • مقیاس پذیر

سهولت نصب یکی از مزایای اصلی دوربین امنیتی بی سیم است که به دلیل حداقل کابل های درگیر ، معمولاً فقط یک کابل برای اتصال سیستم به پریز برق برای راه اندازی سیستم نیاز است. از آنجا که زمان و تلاش لازم برای انجام این کار کمتر است ، هزینه های کل برای راه اندازی سیستم دوربین امنیتی بی سیم به طور کلی کمتر از یک سیستم سیمی است.

از آنجا که از طریق Wi-Fi به هم متصل می شوند ، از نظر مکان نصب انعطاف پذیرتر هستند و فقط به منبع تغذیه نیاز دارند. با این حال ، لازم است که آنها به اندازه کافی به روتر نزدیک باشند تا بتوانند اتصال اینترنت قوی تری داشته باشند. جابجایی آنها نسبتاً راحت تر است زیرا تمایل به سبک بودن و قابل حمل بودن دارند و افزودن دوربین های اضافی به سیستم راحت تر است.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید