بررسی برند یستار Yeastar

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

بررسی برند یستار Yeastar

بررسی برند یستار Yeastar

شرکت Yeastar ، تولید کننده برجسته سیستم های PBX VoIP و VoIP Gateways می باشد. Yeastar از زمان تأسیس خود در سال 2006 به سرعت رشد کرده است و خود را به عنوان یک حضور جهانی و رهبر جهانی در صنعت ارتباطات راه دور تثبیت کرده است. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی برند یستار Yeastar بپردازیم.

Yeastar با خط MyPBX خود از سیستم های PBX VoIP مقرون به صرفه که توسط کانال ITSP های مجاز و فروشندگان ارزش افزوده خود در سراسر جهان مستقر شده اند ، محبوبیت پیدا کرده و منجر به رشد سالانه دو رقمی می شود. این شرکت در حال حاضر 244 کارمند ، دهها هزار شریک کانال در سطح جهان و بیش از 100000 مشتری در 100 کشور جهان دارد.

“با چشم انداز بی عیب و نقص برای آینده صنعت ارتباطات از راه دور ، با تمرکز بر موفقیت مشتری ، Yeastar به مدت ده سال به شرکت ها در ارائه راه حل های نوآورانه تجاری کمک کرده است. ما از شرکای خود که در طول تاریخ ما با ما همکاری کرده اند بسیار سپاسگزاریم. ما یک راه طولانی پیش رو داریم ، ما کارهای زیادی داریم که باید انجام دهیم. ما مشتاقانه منتظریم که در دهه آینده نقش مهمی در بازار VoIP داشته باشیم. ”

بررسی برند یستار Yeastar

Yeastar اخیراً با افتتاح دفتر دوم خود در دالاس و تگزاس حضور خود را در آمریکای شمالی گسترش داد. Yeastar در هفته های آینده جدیدترین مجموعه سیستم های PBX VoIP خود ، سری S ، و همچنین یک برنامه کانال به روز شده را برای فروشندگان در سراسر جهان منتشر می کند.

جهت طراحی، برآورد هزینه و خرید تجهیزات، نصب، کانفیگ و راه اندازی سیستم VOIP کافیست با مشاوران ما در چکاد پردازش درتماس باشید.

درباره Yeastar

یستار در زمینه طراحی و توسعه تجهیزات نوآورانه مخابراتی از جمله سیستم های PBX VoIP و دروازه های VoIP برای SMB تخصص دارد. Yeastar در سال 2006 تاسیس شد و با ده ها هزار شریک کانال در سراسر جهان و بیش از 100000 مشتری در سراسر جهان خود را به عنوان یک رهبر جهانی در صنعت ارتباطات راه دور تاسیس کرد. محصولات Yeastar به دلیل عملکرد بالا و نوآوری در صنعت به طور مداوم شناخته شده اند.

در کنار مجموعه ای از ویژگی های ارتباطات تلفنی و تلفیقی و اداری که در زمان راه اندازی اعلام شده بود ، Yeastar همچنین برخی از موارد اضافی آینده را در نقشه راه در آینده نزدیک نشان داد. این شرکت می گوید که ویژگی های پیشرفته تری برای مشتریان Enterprise و Basic P-Series PBX Solution در حال حاضر در دسترس هستند.

فقط برخی از ویژگی های آینده که به زودی ارائه می شوند شامل یکپارچه سازی CRM ، راه حل های کنفرانس ویدیویی و تماس های WebRTC برای برقراری ارتباط راحت در هر مکان است. این شرکت همچنین به دنبال گزینه های استقرار مبتنی بر نرم افزار و مبتنی بر ابر برای PBX سری P نیز هست. علاوه بر این ، مشتریان می توانند به دنبال تعداد بیشتری از ادغام های شخص ثالث باشند تا ارتباطات بی نظیری بین ابزارهایی که هر روز استفاده می کنند ، فراهم کند.

برای خرید محصولات یستار به فروشگاه اینترنت چکاد پردازش مراجعه کنید.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید