آشنایی با ووکامرس

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

آشنایی با ووکامرس

آشنایی با ووکامرس

در این مقاله، شما را با ووکامرس آشنا می کنیم، نگاهی به ویژگی های اصلی آن می اندازیم و توضیح می دهیم که چرا ممکن است شما روزی از آن استفاده کنید. ما همچنین در مورد چگونگی استفاده از برنامه های افزودنی و موضوعات خاص WooCommerce برای بهتر کردن فروشگاه خود صحبت خواهیم کرد. حال ما در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با آشنایی با ووکامرس توضیحاتی جامع را ارائه دهیم.

وردپرس با پلتفرم وبلاگ نویسی قبلی فاصله زیادی داشته است. این روزها می توانید از آن برای ایجاد هر نوع سایتی که نیاز دارید استفاده کنید که به طور طبیعی به این معنی است که می تواند از آن برای تجارت الکترونیکی استفاده شود. با این حال، فروش آنلاین محصولات و خدمات، حتی در یک بستر کاربر پسند مانند وردپرس، همیشه آسان نبوده است.

با راه اندازی WooCommerce همه اینها تغییر خواهد کرد و به یک راه حل واقعی تجارت الکترونیکی برای کاربران وردپرس دست پیدا خواهید کرد. WooCommerce برای هر کسی که می خواهد یک فروشگاه آنلاین ایجاد کند، گزینه برجسته است. این افزونه محبوب ویژگی های بسیار متنوعی را ارائه می دهد و فروش کالا و خدمات از طریق سایت شما، حتی برای مبتدیان را ساده می کند.

آشنایی با ووکامرس

پلاگین WooCommerce برای اولین بار در سال 2011 راه اندازی شد و به سرعت به روشی محبوب برای ایجاد فروشگاه آنلاین تبدیل شد. بعداً توسط Automattic در سال 2015 خریداری شد و کم و بیش آن را به افزونه رسمی تجارت الکترونیکی وردپرس تبدیل کرد. رشد آن از آن زمان تاکنون مداوم و سرسام آور بوده است.

طبق آماری که توسط Barn2 جمع آوری شده، WooCommerce قدرت 42 درصد از کل وب سایت های تجارت الکترونیکی را دارد. این امر باعث شده است که محبوب ترین راه حل تجارت الکترونیکی باشد. وقتی آن را با سایر راه حل های تجارت الکترونیکی وردپرس مقایسه می کنید، محبوبیت آن حتی بیشتر چشمگیر می شود. طبق Barn2 WooCommerce در حال حاضر برای تأمین انرژی 94.3 درصد از سایت های تجارت الکترونیکی وردپرس استفاده می شود.

مشاوران ما در دپارتمان طراحی ، برنامه نویسی و ساخت فروشگاه آنلاین در چکاد پردازش آماده راهنمائی و ارائه بهترین راهکارهای کسب و کار مجازی به شما می باشند.

WooCommerce این روند را ساده کرده و به شما امکان می دهد سایت وردپرس موجود خود را در عرض چند دقیقه به فروشگاه آنلاین تبدیل کنید. همچنین تنظیم و راه اندازی فروشگاه شما را بسیار آسان می کند. بیایید نگاه دقیق تری به این موضوع بیندازیم که چرا ووکامرس چنین ابزاری ارزشمند است.

قبلاً اشاره کردیم که نصب و پیکربندی WooCommerce حتی برای مبتدیان آسان است. فقط با استفاده از افزونه اصلی رایگان و تنظیمات پیش فرض آن، می توانید فروشگاه را در عرض چند دقیقه راه اندازی کنید. این به طور قابل توجهی آستانه مبتدیان تجارت الکترونیکی را کاهش می دهد، در حالی که تقریباً به شما امکان کنترل تقریباً همه جنبه های فروشگاه شما را می دهد.

آشنایی با ووکامرس

پس از نصب ووکامرس، به راحتی می توانید همه موارد را از یک رابط کاربر پسند پیکربندی و مدیریت کنید. این شامل هزینه های محصول، جزئیات مورد، هزینه حمل و نقل، مالیات، سطح سهام، تصاویر و موارد دیگر است. به لطف چرخ دستی های قابل تنظیم، ویژگی های موقعیت مکانی و چندین گزینه مختلف پرداخت، می توانید روند پرداخت را متناسب با نیازهای خود تنظیم کنید.

شاید بهترین ویژگی ووکامرس انعطاف پذیری آن باشد. این واقعاً یک راه حل مناسب برای همه است، یک راه حل که برای فروشگاه های کوچک مستقل و تجارت های بزرگ تجارت الکترونیکی به همان اندازه مناسب است. هرچه تجارت شما به مرور رشد می کند، مقیاس پذیری ووکامرس گسترش فروشگاه شما را آسان می کند.

در حالی که تنظیمات پیش فرض افزونه برای یک سایت متوسط ​​تر به خوبی کار می کند، پلاگین را می توان برای نیازهای دقیق شما پیکربندی و سفارشی کرد. شما می توانید با استفاده از مضامین ایجاد شده به طور خاص با سایت های WooCommerce، ظاهر فروشگاه خود را تغییر دهید و از طریق برنامه های افزودنی اختصاصی، قابلیت جدیدی به آن اضافه کنید.

اشتراک گذاری:

خدمات چکاد پردازش
آخرین مقالات
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید